1-vuotiaan kanssa asuntomessuilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miia-mari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miia-mari

Vieras
Onko kellään kokemusta lasten kanssa asuntomessuilla käymisestä, miten 1-vuotiasta on siellä kätevintä kuljettaa? Omat rattaat mukaan vai saako sieltä vuokrattua?

Varmaan riippuu vähän lapsestakin. Oltiin joskus vilkkaan 2v kanssa ja ei siitä itselle juuri iloa ollut koko messuista :) Toinen odotti lapsen kanssa aina ulkona ja lapsi oli todella tylsistynyt.

me oltiin 1-vuotiaan kanssa hämeenlinnassa pari vuotta sitten enkä toiste samaa virhettä tee. rattailla ei pääse minnekään plus et arvelutti jättää rattaita vartioimatta talojen eteen joten me sit miehen kans vuorotellen käytiin taloissa, toinen odotti lapsen kanssa pihalla. joku pari taloa kierrettiin muksu sylissä yhdessä mut jatkuvasti pelkäsin että rattaat varastetaan, ei kivaa sekään. kantorinkka, -reppu, tai -liina olis pelastanut mut rattaat kokonaan kotiin on mun mielipide. tai jos vaan mahdollista niin lapsi kotiin tai hoitaja mukaan niin saatte miehes kans kiertää yhdessä talot.

Olen itse ollut messuesittelijänä ko. messuilla, enkä kyllä omaa 1 veetäni sinne veisi.
Rattaat on turhat jos haluaa nähdä taloja, sillä sisällä on lähes aina melkoinen tunku ja yläkertaan on sitten luonnollisestikkin portaat. Lisäksi taloissa on ihan mielettömän kuuma sisällä, joten rintareppukin/kantoliinakin voi olla aika hiostava ratkaisu...

Alkuperäinen kirjoittaja Oravannahka:
kyllä me ollaan menossa meidän 1-vuotiaan kanssa ja ajateltiin ottaa ihan omat rattaat mukaan.. en mä ees aatellu et se ois jotenki vaikeeta, poika kuitenki kulkee kaikkialla meijän mukana.. =)

Niiden rattaiden kanssa ette kyllä voi taloihin sisään mennä...

Yhteistyössä