1-vuotiaan synttärit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Nyt kaikki vinkit ja ideat ym. 1-vuotiaan synttäreitä varten. Oon järjestämässä esikoistytölle synttäreitä ja kaipaisin tietoa kuinka näiden synttäreiden "kuuluisi" edetä, ja mitä tälläisissä vois tarjoilla? Ootteko kutsuneet vaan pienen porukan vai enemmänkin? Onko noloa jos ei esim. kutsu kummeja vaan pelkät isovanhemmat? :D Tuntuu, ettei ketään kehtaa jättää kutsusta pois ja kohta täällä on taas 30 ihmistä ja kuitenkaan kovin isoja en tässä välissä haluaisi järjestää. Voisiko synttäreille keksiä jotain pientä ohjelmaa, vaikka sankari niin pieni onkin? Ootteko leiponeet kaiken itse? Kertokaa teidän 1-3 v. synttäreiden kulusta ja tarjoiluista ym. :)

Me ollaan kutsuttu 1-vuotiaan synttäreille isovanhemmat ja kummit. Tarjottavana on ollut täytekakkua, piirakkaa, pullaa, muutamaa keksiä, karkkia, lihapiirakoita..En edes muista enään, mutta perus synttäri tarjottavia kuitenkin. Mitään ohjelmaa ei ole ollut, lapsi on avannut lahjat ja sitten ollaan kahviteltu ja juteltu, seurattu kun lapsi on touhunnut! <3 Yleensä on joku/jotku istahtaneet lapsen kanssa touhuamaan, ja samalla juteltu.

Meillä oli 3kuukautta sitten esikoisen 1-vuotisjuhlat ♡ me tehtiin niin , että lauantaina oli sukulaissynttärit, eli isovanhemmat, kummit jne ja sunnuntaina pidettIin "kamusynttärit " , jonne tuli mun mammakamuja pienten kanssa, heidän kanssa ollaan tän vuoden sisällä turustuttu :) mitään erikoista ohjelmaa ei ollu, mitä nyt kamusynrtäreillä vähä pikkuväen musaa kuunneltiin samalla kun pienet leikki ja äidit jutteli :D
Oli ihanat juhlat molemmat ♡

Meillä mun äiti ja sisko oli auttelemassa, äiti ini teki kinkkuvoileipäkakun molemmille synttäreille ja täytekakun. Ite leivoon kinderpiirakkaa, key lime pietä, cupcakeseja,kinkkupiirakkaa, ja lisäksi oli kylmäsavulohiruisnappeja. Ja vaaleanpunaisia vaahrokarkkeja ja niitä luomumaissinaksuja pienille, joissa ei oo suolaa jne.

Kannattaa varata pienille jotain semmosta, ja toki myös aikuisille, jossa ei ois niin paljo sokeria /suolaa. Hedelmät ois ollu kans hyvät tohon mun pöytään, mutta se sit jäi... Mut aimakin oli maissinaksuja :D ja monella oli kyllä omat pilttieväät pienille mukana :)
Netistä tilasin kaikkea ihanaa pikkutytön synttäreille sopivaa, vaaleanpunaista ja keltaista enimmäkseen :D siis oli viirit, ilmapallot jne :)
Mukavia juhlia teille! :)

Yhteistyössä