1-vuotias kahdeksi yöksi hoitoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?????

Vieras
Voiko yksivuotiaan jättää mielestänne tutulle mummille, jonka kanssa tulee todella hyvin toimeen, kahdeksi yöksi hoitoon?

Kysyn vain mielipiteitä enkä kaipaa saarnoja tai valistusta, kiitos!

No tottakai voi! Jättäisin itsekin vaan ei oikein tunnu mummullakaan aina olevan aikaa pitää kahta yötä. Toivonkin että ottaisi pian koko viikonlopuksi.
Tyttö (1v.)tykkää olla siellä tosi paljon eikä millään lähtisi pois. Ruokailut ja päiväunetkin sujuu mummulla kuin rutiinilla, koska paljon on lapsen elämässä mukana.
Että jos vaan lapsi viihtyy niin ehdottomasti voi!

Toki voi! Meidän 1v. menee ensi viikonloppuna viikonloppuhoitoon mummilaan, kun itse lähdetään reissuun. Taitaa äiteelle tulla isoin ikävä :) Aiemmin ei ole ollut yökylässä kuin pari tuntia ja sitten olen itse mennyt viereen nukkumaan loppu yöksi. Mutta nyt en enää imetä jne. niin on helpompi jättää. Tekee itsellekin hyvää päästä tuulettumaan hetkeksi!!

No tottakai VOI. Voihan sitä jättää vaikka viikon vanhan viikoksi hoitoon. Eri asia on, kuka pystyy jättämään ja kuka ei. Ei se vastaus täällä kyselemällä löydy, vaan omasta itsestään se tieto tulee.

Minun mielestäni voi, jos vaan itse raaskii jättää...
Meillä poika 1 v. jää piakkoin mummolaan viikonlopuksi, kun menemme itse reissuun.
Poika oli pari viikkoa sitten harjoitusyön mummolassa ja kaikki meni hienosti. Mitä nyt itsellä meinasi ikävä olla =)

Tietysti voi. Meillä oli kesällä 1v kolme yötä yökylässä mummilassa. Hienosti oli mennyt ja yllättävän hyvin äitikin pärjäsi. Soittelin tietysti kuulumisia joka päivä ja oma äitini oli ihana kun lähetti aina silloin tällöin viestejä että miten menee. Iloisen ja nauravaisen pojan haimme takaisin kotiin palattuamme!

Yhteistyössä