1-vuotis kuvaus/pk-seutu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kimallus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja kimallus:
Ai, mulle just vinkattiin tänään siitä. Ainooksi miinuksesksi sanottiin se, et kun ei saanut itse valita niitä parhaita kuvia.

Mitä tarkoitat? Ei saa itse valita mistä ottaa surennokset vai?

Siis otetaan satoja kuvia, joista kuvaaja valitsee parikymmentä omasta mielestään parasta?! Siis ymmärrän kyllä ettei asiakkaalle voi mitenkään antaa satoja kuvia katseltavaksi, mutta et vähän sais valkata kun itsehän sitä tuntee lapsensa tyypilliset ilmeet yms. Nirsoilua ehkä?

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Ai, mulle just vinkattiin tänään siitä. Ainooksi miinuksesksi sanottiin se, et kun ei saanut itse valita niitä parhaita kuvia.

Mitä tarkoitat? Ei saa itse valita mistä ottaa surennokset vai?

Siis otetaan satoja kuvia, joista kuvaaja valitsee parikymmentä omasta mielestään parasta?! Siis ymmärrän kyllä ettei asiakkaalle voi mitenkään antaa satoja kuvia katseltavaksi, mutta et vähän sais valkata kun itsehän sitä tuntee lapsensa tyypilliset ilmeet yms. Nirsoilua ehkä?

Ennen digiaikaahan se kuvaaja otti vaan ne parikymmentä kuvaa ja niistä piti sitten valita suurennokset ym. Mulla oli esim. rippikuvassa parissa koevedoksessa joko huono ilme tai silmät kiinni eli ne oli heti poissuljettuja. Eli sinänsä nykyään on parempi tilanne.

Yhteistyössä