:((((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
ahistaa tää olo että kaikki ei mene hyvin tän raskauden kanssa rv 18+3 menossa mutta jatkuva paniikki päällä.. jotenki on ihan varma olo että syyskuussa meillä ei ole vauvaa ja jotenki henkisesti olen varautunut siihen :'( kenellekään en uskalla kertoa että meille on vauva tulossa.. neuvolassa oon jutellut ja täti sanoikin että voin käydä neuvolassa joka viikko jos haluan.. viime viikolla kävin ja vasta ensi viikolla aika.. tää on kauheeta kun tuntuu että kaikki ei mene hyvin :'( :'( :'( :'(

Monesko lapsi?

Mulla oli kolmannen odotusaika aiva kaamea!! Heräilin keskellä yötäkin paniikkiin että nyt kaikki ei ole hyvin. Vauva oli kaikenlisäksi todella rauhallinen tapaus ( mut ei enää syntymän jälkeen ;) ) Mutta siis tiedän tunteen.

Yritä ottaa päivä kerrallaan. ja älä lue kaikkia mahdollisia juttuja missä kerrotaan juuri asioiden menneen pieleen :hug:

Jos saan kysyä niin miksi sulla pyörii tuommoiset ajatukset päässä?Ihana neuvolan täti sulla.Sinähän voisit puhua asiasta myös jonkun muun kanssa jos se auttaisi.En oikein osaa muuten lohduttaa...itsekin kamppailen alkuraskauden kanssa ja tuntemukset on aika samanlaiset paitsi,että tietoa ei ole onko mulla mahassa mitään...

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Monesko lapsi?

Mulla oli kolmannen odotusaika aiva kaamea!! Heräilin keskellä yötäkin paniikkiin että nyt kaikki ei ole hyvin. Vauva oli kaikenlisäksi todella rauhallinen tapaus ( mut ei enää syntymän jälkeen ;) ) Mutta siis tiedän tunteen.

Yritä ottaa päivä kerrallaan. ja älä lue kaikkia mahdollisia juttuja missä kerrotaan juuri asioiden menneen pieleen :hug:

toinen lapsi.. enkä ole mitään juttuja lukenutkaan :/

No voihan, oli mullakin välillä tuollaisia tuntemuksia. Mutta oliskos sittenkin parempi, että puhuisit asiasta jonkun läheisen ihmisen kanssa. Voisi helpottaa, kun mitä pyöritellä ajatuksia itsekseen.
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Jos saan kysyä niin miksi sulla pyörii tuommoiset ajatukset päässä?Ihana neuvolan täti sulla.Sinähän voisit puhua asiasta myös jonkun muun kanssa jos se auttaisi.En oikein osaa muuten lohduttaa...itsekin kamppailen alkuraskauden kanssa ja tuntemukset on aika samanlaiset paitsi,että tietoa ei ole onko mulla mahassa mitään...

en tiedä mistä tulee, vaan on tollasia ajatuksia, mikä saa sitten tosi pahan olon :|

Mulla on kanssa ihan päivittäin pelkoa,et jotain tapahtuu ja tää on oikeesti ihan hirveeta :'(
Oon ehkä liikaaki lukenu kaikenlaista netistä.. Mä hermostun joka päivä,jos tää vauva ei vähään aikaan liikukkaan ja oon jo ihan hermoraunio :ashamed:

auttasko jos tilaisit kotiin sen dopplerin?angel sound vai mikä se oli :hug: ja sit jos mahkut menet 4d ultraan,niin minä sain mielenrauhan 4 lapsestani kun olin ihana varma et kaikki ei oo kunnossa.minä pelkäsin siksi kun mulla ei ollu juurikaan mitään oireita ja aiemmista olen oksentanut tiputukseen saakka.mukavaahan se oli kun ei tarvinnu oksentaa mutta olin tosiaan ihan varma et vauva ei ole kunnossa :/ terve tyttö kuitenkin syntyi joten se siitä"vaistosta"!!

mulla kans laskettu aika syyskuussa.
mulle kävi viime syksynä niin ikävästi että vauva menehtyi kohtuun ja synnytin hänet kuolleena.olin aina pelännyt järjetömästi että niin kävisi.ja kun sitten niin kävi,tajusin että vaikka asia olikin todella surullinen ja ikävä,en kuole siihen vaan minun elämä jatkuu.ikävä helpottaa ajan mittaan ja asian alkaa hyväksymään.ihan totta,oman lapsenkin menettämisestä voi selviytyä!ja tämän pienen elämän tarkoitus oli varmasti käydä kertomassa minulle se ja nyt kun odotan taas pikkuista,en pelkää enää sillä uskon että kaikella on tarkoituksena ja jos tällä lapsella on elämänlahja,sitä ei voi kukaan riistää!ja jos niin käy että hänet menetämme,me kestämme sen.
oloni on rauhallinen ja nautin jokaisesta päivästä jonka tämä lapsi liikkuu sisälläni!!

Mulla oli kans tollanen olo kolmannen raskauden alussa, oli tosi ahdistavaa! Se raskaus meni kesken. Mutta kaikki menee varmasti teillä hyvin, nauti auringosta ja koita saada ajatukset pois raskaudesta ja huolista.:) Helppo sanoa..tiedän..

Valitettavaa, mutta joskus tuo tunne pitää paikkansa... Itelläni oli esikoisen raskaudessa koko ajan tunne, että kaikki EI tule menemään hyvin. Toiset hehkutti, että "Voi, teillä on sitten jouluna vauva talossa!!!" Vastasin, että "Niin...Katotaan nyt..."

Rv 26 enkelini syntyi :`(

Nyt olen raskaana, ja mieleni on aivan erilainen, paljon varmempi. Toivon sydämestäni että luulosi osuu väärään.

Saanko kysyä, meneekö teillä miehen kanssa paremmin? Voisiko pelot jotenkin johtua tuosta teidän tilanteesta? Pelottaa, että niin ihana ja hieno asia (ainoita piristyksiä elämässä) viedäänkin pois eikä jää kun huonot asiat?

se voi tosiaan olla siitä myös kun alussa sanottiin että on tuulimuna ja melkein kohtu tyhjenettiin... ja tänään juttelin erään henkilön kanssa niin se sanoi että voi johtua myös siitä jos vertaan koko ajan siihen kun poika odotin .. kun poika jo näillä viikoilla liikuskeli paljon ja tää vauveli ei vielä niin paljoa.. nyt on kyllä enemmän painoakin mikä voi vaikuttaa ja istukka etuseinässä... viime torstaine pikkuisella oli vahvat sydänäänet 160 :heart: nyt yritän olla miettimättä ja nauttia tästä raskaudesta ja ihanasta aurinkoisesta ilmasta =)

noista liikkeistä vielä.. voiko ne tuntua tuolla ihan alhaalla ei niinku mahan läpi vaan ihan ku välillä tulis iskuja tonne kohdun suulle tai tonne voiko olla mahdollista??

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
noista liikkeistä vielä.. voiko ne tuntua tuolla ihan alhaalla ei niinku mahan läpi vaan ihan ku välillä tulis iskuja tonne kohdun suulle tai tonne voiko olla mahdollista??

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

Yhteistyössä