Hae Anna.fi-sivustolta

10v. pojan joululahja

Viestiketju osiossa 'Joulu' , käynnistäjänä ar..ir, 08.11.2014.

1. ar..ir Vierailija

Olen aivan ymmällä, mitä hankkisin 10v pojanpojalle lahjaksi. Laitan tilille rahaa mutta haluan antaa jonkun mieleisen? konkreettisen lahjan myös. Hän ei ole kovin kiinnostunut urheilusta, ei jääkiekkoa siis tms, hän ainoastaan käy hapkido harkoissa. Hän ei halua lukea kirjoja. Hän pitää liian paljon!! älypuhelimestaan ja sen peleistä. Hänen mieleisiään vaatteita olen äskettäin ostanut, että niitä en nyt osta. Onko teillä mahdollisesti antaa vinkkejä?

2. Vinkki vitonen Vierailija

Miten olisi älypuhelimeen sopivat suojakuoret omasta valokuvasta, esim. Ifiltä saa tilata netin kautta eikä maksa paljoa. Esim. kuva oman urheiluseuran logosta kännykän kuoriin olisi varmasti hieno ja mieluinen eikä löydy kaikilta!

3. Vinkki vitonen Vierailija

Siis Ifolor.fi taitaa olla tuo Ifi nykyään :)

4. ar ir Vierailija

"Vinkki vitonen, post: 11740017"]Siis Ifolor.fi taitaa olla tuo Ifi nykyään :)

Kiitos, olipas hyvä vinkki. Tämän toteutan varmasti.

5. ar ir Vierailija

Siis Ifolor.fi taitaa olla tuo Ifi nykyään :)

Kiitos, olipas hyvä vinkki. Tämän toteutan varmasti.

No, enpä toteutakaan koska pojan puhelin sellainen ettei siihen saa, kun kysyin Ifolorilta. Nyt uusia suunnitelmia. Yhden jo keksin itse, puhelimen lataustelakka taitaisi olla mieleinen.

6. Pandainen Vierailija

Minä hankin vastikään 8-vuotiaalle kummitytölle lahjaksi värikkäät puhelimen kuoret. Oli ihan fiiliksissä, kun sai kukkasin kuvioidun kuoren puhelimeen ja ylpeänä esitteli sitä koko suvulle :)

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri