Hae Anna.fi-sivustolta

11-vuotiaalle tytölle

Viestiketju osiossa 'Joulu' , käynnistäjänä onkelmia, 28.11.2005.

1. onkelmia Vierailija

Mitkähän mahtaa olla 11-vuotiaitten tyttöjen suosikkilahjoja. Ei mitään hajua mistä mahtavat pitää. Hjelp!!!

2. tiku Vierailija

Mulla on sama ongelma.. mut oisko joku peli hyvä? tai joku video tai jotai..

3. dina Vierailija

Synttärilahjaksi 11-vuotiaalle kummitytölle ostin ison pakkauksen erilaisia geelikyniä sekä Anttilasta semmosen kynän, josta tuli ""näkymätöntä mustetta"". Tykkäsi ainakin kovasti tuosta. Joululahjaksi ajattelin ostaa ihan vaan yöpaidan, koska semmosta en oo vielä koskaan ostanu:).

4. rea Vierailija

Samanikäinen siskontyttöni toivoo lahjaksi cd-levyjä ja DVD-leffoja, eli ainakin PMMP ja muutama piirretty ovat toivelistalla. Samoin hälle kelpais Girls-lehden (tai vaihtoehtoisesti Systeri-lehden) tilaus. Plus varmasti kaikki pienempi sälä, mutta enköhän omissa ostoissani kallistu tuonne cd-puolelle...

5. Milla Vierailija

meidän 11v toivoo MP3-soitinta, karaokelaitetta, tanssimattoa, askartelu/maalaus/piirustus - tarvikkeita, uusia verhoja ja mattoa huoneeseensa, karvapäällysteisiä talvikenkiä, isoa nallepehmoa, meikkejä esim. huulikiilto, elokuvalahjakorttia ( vaikkapa lahjan antajan kanssa)

6. Tyttö Vierailija

Oon11 ja joululahjaks haluaisin tecnicolourin levyn mp3soittimen ja mania... Nii et ite voi ostaa jotain kivaa krääsää(esim kynttilöitä ne on kauniita kun ne palaa)

7. _nappi_ Vierailija

Ite oon 11, ja aion toivon lahjakortteja, tanssimattoa ehkä, kirjoja, jotain dvd:itä :pP :)

8. klassikko Vierailija

Olen ostanut kirjoja, mutta sen verran lahjan eteen olen nähnyt, että selvitän, mistä lapsi/nuori pitää ja lukeeko yleensä. Monet tytöt yleensä lukevat, pojat eivät - Potterit (myös englanniksi) ovat kelvanneet.

9. Tytön täti Vierailija

Ostin 11-vuotiaalle tytölle lahjaksi desimittasarjan (1dl, 2,5dl ja 5dl), kun hän tykkää leipomisesta ja ruoanlaitosta eikä kunnollisia mittoja heidän taloudestaan vielä löydy. Ja on hyödyksi vielä vuosienkin päästä.

10. Mahtava idea Vierailija

Lisäisin vielä tytölle kokkiveitsen, suklaalämpömittarin ja koristeleikkuuveitsen. Paksu leikkuualustakin sopisi pisteenä i:n päälle. Varmasti 11 vuotias antaa arvon niille.

11. Simsin Vierailija

pelit. Esim. Lemmikkielämää. Siinä saa itse suunnitella minkävärisen eläimen tai simsin tekee. Ja tietenkin asuinpaikan ja talon. Nyt en muista, oliko se lisäosa, vai vaatiiko alkuperäisen Sims-pelin.

12. ed. Vierailija

Juu, ainakin tuo pleikkaripeli ei ole lisäosa. Pc-peli ehkä tarvii.

13. Ansu (orig.) Vierailija

Tuntemani 11-vuotias tyttö ilahtuu vaatteista, laukuista (alkaen aina Marimekon pussukoista, joita käyttää penaalina), koruista, meikeistä (tässä vaiheessa vielä lähinnä huulikiiltoa ja kynsilakkaa), pehmoeläimistä, ja on suorastaan hullaantunut Harry Potter -äänikirjoista, joten vielä on suht helppo valita lahjoja.

14. kilttitäti Vierailija

Olen kummitädin ominaisuudessa miettimässä lahjaa 11-vuotta täyttävälle tytölle. Edellisissä viesteissä on mainittu tanssimatto. Mikä se on?

15. Toinen tonttu Vierailija

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tanssiohjain

Matto siis liitetään pc:hen tai Pleikkaan. Pelin musiikin tahdissa tanssitaan jalat painellen noita palleroita, oikeista askelista kertyy pisteet. Hyvää ja hauskaa liikuntaa.

Meillä kelpaa kirjat, leffat ja askartelutarvikkeet (koruntekoa, kankaanpainantaa...) Sinooperissa on usein kivoja valmiita askartelupakkauksia.

16. jouluenkeli Vierailija

Tanssimattoa ei siis voi liittää telkkariin? Meillä kun ei ole pleikkaa.

17. 11-vuotiaalle Vierailija

itte oon työn puolesta 11-vuotiaiden tyttöjen kanssa tekemisissä joka päivä ja kyllä ne meikit, hiuspinnit, topit, kynsilakat ja muut vastaavat ovat mieluisia lahjoja :) Luovalle tyttöselle hyvät puuvärit ja paperia. Oma luonnoskansio ainakin saa mielenkiinnon heräämään vähän vanhemmallakin tytöllä. Jos tyttö kuuntelee musiikkia, osta uudet kuulokkeet, jotka menevät korvan ympärille. ne eivät paina korvaa eivätkä vahingoita tärykalvoa :)

18. tanssimatto Vierailija

En tiedä onko tästä tiedosta mitään hyötyä enää, kun lahjat jo varmaan hankittu. Mutta luulen että monet tytöt tahtovat, nyt teeveessä paljon mainostetun twister moves -tanssimaton. Ja itse olen ymmärtänyt että sitä ei tarvitse liittää mihinkään. http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=321587&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10071&categoryId=10152 Siinä on kyseinen peli.

19. ihQ Vierailija

Ookko koskaan seurustellu??? Tai joku jättänyt sano oliko se ihme ja suru asia ????

20. tyttö vaain Vierailija

hei!! viime vuonna (täytän tässä parin viikon päästä 12) toivoin aino-tossuja, mp3-soitinta, lämmintä yöpaitaa ja musiikkia. Ja nuo KAIKKI SAIN!!!

21. ihQuilija Vierailija

moi ihQ!! olen seurustellut n.10 vuotiaasta saakka ja noin 15 suhteessa. ja aina n. 5-8 viikkoa tai enemmään....ei ollut suru asia jättää poikaa koska he ovat pettäneet minua ain ajonkun tytön kanssa sängyssä ja olen saannut heidät kiinni.... olen nyt 15 vuotias... mutta 10-12 vuotiaaana pojailla on ollut vain toinen tyttöystävä eli kahden kansa ovat olleet mutta sitten kun näin pussailun kylällä lopetin suhteen...

22. kulta a Vierailija

Kummityttö ilahtui synttärilahjaksi saamastaan aidosta (ensimmäisestä) kultakorusta ;)

23. Räsänukke Vierailija

Ongelma, oma tyttö haluaa eläimen, vaikka meillä on koira ja kissa. Mikä olisi hyvä lahja tytölle joka rakastaa eläimiä? Itse en enää eläintä halua.

24. Mitäs jos selität tytölle napakasti, että nyt eläimiä on jo tarpeeksi, ne riittää ja niistä on pidettävä huolta. Koti ei voi olla eläintarha ja kotieläimiksi 2 on ihan hyvä luku.

Sen kun lapsi ymmärtää, että vanhemmat ei anna periksi lisäeläimille hän alkaa itse miettimään sijalle vaihtoehtoja. Ei tarvitse edes kauan odottaa.

25. kummitäti Vierailija

rannekoru on mielestäni kiva lahja kaikenikäisille kummi ym. sukulais- tytöille. Itsellänikin on koru ja tyttärelläni joka 13 v. Siihen on kiva saada uusi laatta joulu tai synttärilahjaksi. Ajan mittaan siitä tulee arvokas ja kaunis koru.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri