Hae Anna.fi-sivustolta

11-vuotiaalle tytölle

Viestiketju osiossa 'Joulu' , käynnistäjänä onkelmia, 28.11.2005.

1. Anni62 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Mun pitäisi keksii joululahjat 5-v, ja sitten näille pienimmille jotka ovat nytten 9 ja 7: kuukautisa.
    Onneksi vanhin tytär antoi vihjeen mitä heidän pienelle tyttärelleen joka on jouluna 1-v ja 8:kk , hälle titi-nalle dvd.

2. 13-v Vierailija

Pystyy liittää tv:seen :D

3. Irmeli Talas Vierailija

Nämä lasten lahjat ovat vaikeita. Nykyään lapsilla on niin paljon leluja. Me mummit ja papat emme enää tiedä lelujen kaikkia uusia virtauksia. Minä nykyään kysyn lapsen isältä tai äidiltä, mitä haluavat, varsinkin jos on alle kouluikäisistä kyse. Yleensä annamme lapselle yhden mieleisen lelun/tavaran, lisäksi äidin kertomaa vaatetta tai rahaa siihen. Näille viimeksi mainituille lapset eivät anna paljoakaan arvoa, paitsi jo kouluikäiset haluavat vaatetta (vars. tytöt) ja rahaa ihan omaan käyttöön. Heidän tililleen on hyvä alkaa kerätä pikku hiljaa tulevaisuutta varten.
    Teinit arvostavat esim. elokuvalippuja tai niiden lahjakortteja ja moniin muihin juttuihin voi antaa lahjakortteja, mitä sitten harrastavatkin.

4. Nopea Vierailija

Meidän tyttö haluais poika ystävän

5. vierailija Vierailija

Kyllä voi meidän telkassa on sellaset värit sellasen lipan alla ja siinä tanssimatossa on niihin sopivat töpselit =d

6. Nopsakka Vierailija

Kyl mun 11-vuotias toivoo vaa rahaa ja paljon lahjakortteja joilla voi sit valita omat lahjansa ;)

7. minnaäiti Vierailija

8. moi Vierailija

oon ite 13-v tyttö ja toivon uutta kameraa, pleikka 3 ja little big planet, singstareja ja langattomat mikit, sims 3, ehkäpä nomination-koru ja lahjakortteja + rahaa. Uuspöytäkone kans ku entine rikki.

9. janskuJee Vierailija

ku tykään yhest pojast ja se leikkii et tykkää must. mut en usko ku aikasemmi se sano et oon kauhee !! Mitä teen ku en tiiä kunpaan uskon ?? Voiko joku helppii mua ??

10. verkku.K Vierailija

Mitä voisin antaa mun kaverille joka on 9-vuotias tyttö ?? Oon ite 1*-vuotta ja käyn R------- kouluu vantaal... Auttakaa mua ja antakaa lahja vinkkei !!!

KIITI TUKEVILLE TYYPEILLE

11. Äiti auttaa Vierailija

En oo tukeva :) heh heh, mutta oon huomannut että omat tytöt ja monet niiden kaverit tykkää Topmodel- suunnittelukirjoista, niitä löytyy Suomal kirjakaupasta, tai joku pieni koru, tai namia, sehän maistuu aina, tai vaikka kaulahuivi tai hiuskoruja... Toivottavasti lahjoilla ei mitata kaverin paremmuutta, eihän? Hauskaa joulua!

12. Lahjavikkejä Vierailija

Itse Olen 11 vuotta ja täytän 12 kohta. Joululahjaksi sain : mariskoolin, kameran, hello kitty pehmolelun, agua beatseja, kirjan ja palapelin, Tosi kivoja lahjoja oli. Mutta vinkkejä olisi: Nomination koru, ja siihen pala. Sitten 500 palan palapeli,ompelutarvikkeita, askartelutarvikkeita, lahjakortti suomalaiseen kirjakauppaan jos tykkää kirjoista, lahjakortti vaatekauppaan jos haluaa vaatteita, 11 vuotiaalta voi itseltään kysyä :D

13. Melkein 13 v. Vierailija

No kyllä 11 -vuotiaalta voi sitä lahjatoivetta ihan itseltäänkin kysyä, eikä vain itse pähkäillä sitä mielessään.. :D

14. entä 11-v pojalle Vierailija

Siinä se kysymys tulikin eli mitä ostaa synttärilahjaksi 11 vuotta täyttävälle kummipojalle? Ei mitään kovin kallista, yläraja satasessa.

15. Tree Vierailija

Äveriästä porukkaa täällä jos 100 ei oo kallis lahja 11-vuotiaalle. Kummipojan ollessa kyseessä veisin pojan leffaan ja mäkkäriin tms paikkaan mistä poika tykkää. EI materiaa.

16. Hiffasin! Vierailija

Mopoauto. On taatusti mieluinen lahjus.

17. Bambi Vierailija

Itse toivon(täytän huomenna 12(olentyttö)), Marimekon olkalaukkua(saan rahaa sitä varten), nomination palasia, shleich-eläimiä ja H&M lahjakorttia. Ei mitään kummoisia toiveita ole ;) sain muuten joululahjaksi äitiltä Anna Abreun Just a bretty fase-uusimman levyn, ja lipun Annan keikalle, joka on Kajaanissa 16.4. ;)))

18. 11vuotias tyttö Vierailija

11vuotias tyttö rakastaa:DVDeitä,touch puhelimia,läppäreitä,eläimiä,pelikonsoleita jne. Oikeastaan nyky tekniikkaa.

19. Suky Vierailija

Kyl pc-peliin tarvii. Ite oon 11v. ja kyl siihe tarvii sen, mul on kaikki lisäosat.

20. no DAAA Vierailija

ja miten toi ny tähän liittyy mee jonnekki muualle sitä vittuu jauhaa!? JOOKO!

21. 988ihkuu Vierailija

ja miten toi ny tähän liittyy mee jonnekki muualle sitä vittuu jauhaa!? JOOKO!

22. Mamma Vierailija

Niin just mitä vittuu toi tähän liittyy puhutaan lahja asioista ja sä tuut tänne kirjottelee seksiasioista siis toi ei liity mitenkään tähän aiheeseen mee muualle kirjottelee sun seksisuhde elämäst ja muutenkin oot vasta 15.v! Ja en tiedä ketään 15.v jolla tulee noin paljon kirjotus virheitä että mee kakara muualle niitä seksi valheita levittelee! ja niin jos minulla olisi 11.v tyttö ostaisin palakorun ja jotain vaatetta ja mäkkäri reissu, ja jos olisi 11.v poika ostaisin pleikan ja mäkkäri reissu =D

23. Kalalala Vierailija

Oata tiimarista: Hello kitty kynä ja kumi sekä viivotin setti. Tai osta seppälästä: Music paita! Tai sitten prismasta: panda suklaa konvehti. Tai anna: Lahja kortti leffaan tai kirjakauppaan. Osta pikku myy sukat ja pikku myy sateen varjo.

24. Arvostusta on Vierailija

Nyt äkkiä Tervettä Järkeä päähän sinulle ihQuilija.
    Sinun ikäiselläsi ei vielä saa olla minkäänlaisia sänkypuuhia poikien eikä miesten kanssa.
    Eikä oikeastaan minkäänlaisia seurustelujakaan muuta kuin kaveri pohjalta.
    Sinä et ole vielä tunne-elämältäsi kypsä käsittelemään niin vakavia asioita mitä naisen ja miehenkin tunne-elämään IHAN oikeasti tulee kuulumaan, olipa sitten kysymyksessä jättäjä tai jätetty osapuoli.
    Liian aikaisin koetut ihmis-suhdekarikot johtavat itsetunnon muretumiseen pala palalta ja lopuksi on suuria vaikeuksia muodostaa kestäviä ihmis-suhteita kenenkään kanssa. Seurustelussa on aina vastuu toisestakin ihmisestä, eikä vain omista "nautinnoista".

Jos et ala sitä nyt tajuta niin viimeistään kaksvitosena sinä kadut kaikkia tekemisiäsi, mitkä liittyy siihen astisiin sänky- ym. puuhiisi.
    Tuollaisella menolla, mitä kehuskelit tehneesi - saat kantaa huoran nimeä, jota et varmasti halua.

25. nayaaaa Vierailija

oon ite 11v ja sain nyt etukäteisjoululahjaksi järkkärin, canon eos 1000d. toivoin myös jtn pientä, kuten rahaa.

ite en haluais elokuvalippuja tai lahjakortteja, ne on turhia ja tylsiä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri