Hae Anna.fi-sivustolta

11-vuotiaalle tytölle

Viestiketju osiossa 'Joulu' , käynnistäjänä onkelmia, 28.11.2005.

1. Susana Vierailija

2. Marsuilija Vierailija

Hmm..Marsu..? Helppo hoitaa ja 11 vuotias osaa on täysin hoitaa marsun häkin siisteyden , veden vaihtamisen ja ruokinnan ;)

3. 11 vuotias Vierailija

Tuskin enää tuon viestin kirjoittaja tätä lueskelee! Siitähän on jo aika kauan, kun hän tänne kirjoitti! Ja jos hän ei halua enää lemmikkiä, niin ei halua!

4. MinÄ Vierailija

Ei varmaan luekaan, mutta toiset lukevat sen toivossa, että löytävät lahjavinnkejä! :)
    Itse olen 13v ja minäkin haluaisin lemmikin. Iskäni allergian vuoksi en voi saada, paitsi nuo gerbiilit mitkä jo omistan. Miksi et osta eläinfanille eläinlehteä tai kirjaa?

Muita ideota: Leffat ja kirjat. Itse ainakin olen kova Twilight fani. ;)
    Elokuvaliput tai vaatekauppaan lahjakortit ovat myös hyvä idea. Esim:Seppälään
    Tai sitten voisi ostaa oman kameran, sillä on kiva tallentaa muistot. (;

5. Minäkin 11 Vierailija

Meikkisalkun, hp-läppärin, iPhone4, farkut, 3 printtiteksti t-paitaa, wesc-hupparin, burberryn neuleen, hiusvärin, tekokynnet, psp3 + singstar, beyoncen levyn, 240 €, vaaleensiniset lakanat, nokia älypuhelin, mikrofonin, keväälle laulutunteja 25, julisteita. Sit koko perheelle sodastream, samsun smart tv, ja loma teneriffalle. Ostin isoveljelle 13-v nintendo mario kart pelin ja pikkusiskolle 6-v moxie girl nuken.

6. en viitti kehuu Vierailija

mut kalliinpuoleisia lahjoja sain mieheltäni. Kyllä yhtä Artoa taitaa potuttaa, hahhah!

7. Voi Vierailija

kun mäkin olisin saanut vaaleansiniset lakanat.

8. 11.w Vierailija

Yleensä 11 vuotiaat toivoo lahjakortteja vaatekauppoihin, ehkä jonku söpön pehmolelun ja RAHAA. Saattaa toivoo myös meikkii, ite olisin kauhee ilone jos saisin meikkii:DDDD oon ite 11;)

9. TIETÄJÄ Vierailija

10. erika Vierailija

twilight dvd aamunkoi on niin best

11. 1234567890 Vierailija

Mulla on 10 v tyttö jolla on 11 v kaveri. ( Ovat eri koulussa. ) Niin mun tyttö tykkää kaikista pikkupussukoista ( penaaleista esmes ) kirjoista, vaatteista, koruista, pelikonsoleista ( haluis 3ds: än )
    jotain tollasta. Ostimme ( 11 v tytölle ) synttärilahjaks kirjakaupanlahjakortin.

12. nekku1 Vierailija

haluaisin netokakadun mun isäni sano et harkitaan mul on ollu 4marsua meil on 4undulaattia äidin tykönä meil on ollu 2kesyrottaa meil on ollu 3kissaa ja nyt on ne undulaatit ja koira jonka rotu on shiba kaikki oli tosi ihanii ja on vieläkin jos joku sellanen olis hyvä kirjoittaja 11-vuotias

13. miina132 Vierailija

tanssimatto ei tarvitse mitään pelikonetta kun meillä on tanssimatto ja liitettiin telkkariin

14. Joo Vierailija

Olen nähnyt tanssimaton sarjoista. Ja nyt ne ovat Suomessa!

Varmaan 11-vuotias pitää tanssimatosta. Minä ainakin pitäisin, keski-ikäinen, joka on nähnyt kaiken tämänkaltaisen tv-sarjoista.

Kaikkea kivaa olisi tarjolla, jos ylipäätään tajuaisi ylipäätään, mitä kaikkea on tällä hetkellä tarjolla

15. leaXkaitkait Vierailija

Ei me 11 weet semmosist perusteta..ite sai syndeinä macbookin, iphone 4s, final cut pro x, sims 3, canon 60d, kolme raybanit, converset, ptsipaida, rintsikat (semmoset kunnolliset aiemmi harkkari), toiset korviksrt, meikkejä about 30, kynsilakkaa 19 pulloa, viis lahjakorttia, leffalippuja ja 300 € käteisenä <3

16. Zzzz Vierailija

No mä oon 11 ja mä sain joululahjaks viimevuonna emalisen muumimukin, acer läppärin, karkkia, karvatossut, 2 kirjaa, kirjakaupan lahjakortin, bindeez mineez täyttöpakkauksen, paloja nomination koruun, ja angry birds pehmon. Ja synttärilahjaks sain nokia lumia 710 puhelimen, kirjakaupan lahjakortin, piirtopöydän, rahaa, yoohoo pehmon, kukkaron, avaimenperän, mariskoolin, hanskat ja korvikset.

17. LAPSI PUHUU! Vierailija

OON ITE 11.V TYTTÖ. JA RUPESIN MIETTI MITEN VANHEMMAT SAA TIETOO ETTÄ MITÄ MÄ TOIVON KUN EI MUN IKÄSET ENÄÄ RUPEE RUSTAAMAAN PAPERILLE NIITÄ JOTEN MENIN NETTIIN PALSTALLE JA PÄÄTIN KIRJOITTAA MITÄ MUN LUOKKA KAVRIT TOIVOO... NO NE TOIVOO ESM. KAMERAA,KORUJA,OMAA TIETOKONETTA JOS EI OO,MUSIIKKI LEVYÄ,LAHJA KORTTEJA KAUPPOIHIN TEATTEREIHIN JNE. HALUSIN AUTTAA MAAILMAN VANHEMPIA 2012-VUONNA JA TOIVON ETTÄ OLEN ONNNISTUNUT KIITÄN NÄISTÄ VINKEISTÄ MINUN LUOKAN TYTTÖ OPPILAITA.

T:LAPSI JOKA HALUAA AUTTAA.

18. Jos Vierailija

niin radikaalisti, ettei kellään ole enää rahaa antaa 11-vuotiallle lapselle enää mitään?

19. sory vaa Vierailija

on ite 11v, synttärit lähestyy, eikä kukaa tuntemani 11v haluu mitää pikku-myy tai Helo kitty juttui, ei me olla enää sellasii, pikku kakrui, jotka menee illalla äiti viere ja kysyy ``lueks iltasadun siit prinsesa lehest?´´ !!!!!

20. Mä oon 11 Vierailija

Oon 11 - w tyttö, ja haluun ainaki joululahjax äitilt ja iskält kameran ja puhelimen. Nykyne puhelin ei toiminu kunnol viimex tänä aamuna.. Nii ja sitte toivon Blue-Rayita, lakanat, Wii-pelejä, saippuoita,
    rasvoja (saippuoita ja rasvoja saa esim seppäläst). Haluun kans kuulokkeet, leipomis juttuja ja sitä pientä sälää.

Sain synntäri lahjax Puma-laukun, rahaa, kynsillakoi, kaulahuivin, tarroja, karkkia ja tämmöstä mitä
    noin 10 saa. Paitsi toi Puma-laukku : ))

21. E-N-D Vierailija

Tykkään pitää vappubileitä ja kaikkia juhlia ja aina oon paljon suunnitellu niitä mutta aina menee pieleen....Mitä tän vuotisissa vappubileissä vois tehä, oonko liian nuori vielä pitämään bileitä??

22. Ehdotus! Vierailija

Tykkääkö hevosista?esim voisit ottaa tytölle ratsastus tunteja?

23. 11v tyttö Vierailija

Oon 11v ja haluaisin lahjaksi ainakin kirjoja, pelejä, vaatteita ja maalaustarvikkeet (joihin kuuluu maalausteline, siveltimet ja värit). =)

24. vierailija Vierailija

Yksi hyvä lahja on tilata jokin aikakauslehti lapselle. Nykyään aikakauslehtiä tehdään jopa 3 vuotiaille. Lehdet tuovat paljon iloa lapselle ja lukemisen harjoittelu lähtee mukavasti käyntiin. :) Itse olen tilannut lapselleni Aku Ankka Juniorin.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri