Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Tällä viikolla yksi "asiakasneuvoja" löi luurin faijan korvaan
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Kuulostaa ikävältä mutta miten se, että asiakaspalvelu olisi ulkoistettu, vaikuttaisi asiaan? KYllä niitä mätiä voi olla ihan siellä omanki yhtiön palveluksessa, eikö??
Joo. Ajattelin vaan että jos ois suoraan operaattoprilla, jotenkin selkäytimessä menisi ajatus operaattorin maineesta
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Kuulostaa ikävältä mutta miten se, että asiakaspalvelu olisi ulkoistettu, vaikuttaisi asiaan? KYllä niitä mätiä voi olla ihan siellä omanki yhtiön palveluksessa, eikö??
Joo. Ajattelin vaan että jos ois suoraan operaattoprilla, jotenkin selkäytimessä menisi ajatus operaattorin maineesta
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Tällä viikolla yksi "asiakasneuvoja" löi luurin faijan korvaan
no mitä faijas sano?
kiroiliko?
huoritteliko?
aloittiko"tää on kaikki sun syytäs" saarnan?
tai vaati rahat takaisin, soitettuaan asiakaspalveluun pre-paid liitymällä?
asiakaspalvelu ihmiset ei koskaan huvikseen sulje luuria. voi olla että isäs on ollu ihan kunnollinenkin ja on ollu joku tekninen härö.
Kuule tämän puhelun aikana faija ei ollu edes kiihtynyt, sillä hän oli jo hakenut paperit kuluttajan valitusta varten. Varmuuden vuoksi vaan soitti ensin, että onko päätös sitten lopullinen, että pistetäänkö eteenpäin vai ei
Ja "mitä muuta ne vois tehdä", pistää valitusta eteenpäin
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Kuulostaa ikävältä mutta miten se, että asiakaspalvelu olisi ulkoistettu, vaikuttaisi asiaan? KYllä niitä mätiä voi olla ihan siellä omanki yhtiön palveluksessa, eikö??
Asia ei todellakaan ole näin. Ei pidä ajatella aina mustavalkoisesti.
Harmittavaa että jotku ajattelee sillä tavalla että vain "oma väki" pitäisi mainetta yllä.
Mutta "omaa leipäänsähän siinä pätkii", jos heikentää työpaikkansa mainetta ja mahdollisesti aikaansaa sen ettei yrityksen palveluita enää tarvita niin paljon kun asiakkaat siirtyy toisaalle. No olet oikeasssa, ehkä Dna on vähän iso pulju ajateltavaksi noin
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Tällä viikolla yksi "asiakasneuvoja" löi luurin faijan korvaan
no mitä faijas sano?
kiroiliko?
huoritteliko?
asiakaspalvelu ihmiset ei koskaan huvikseen sulje luuria. voi olla että isäs on ollu ihan kunnollinenkin ja on ollu joku tekninen härö.
Kuule tämän puhelun aikana faija ei ollu edes kiihtynyt, sillä hän oli jo hakenut paperit kuluttajan valitusta varten. Varmuuden vuoksi vaan soitti ensin, että onko päätös sitten lopullinen, että pistetäänkö eteenpäin vai ei
no vaikee uskoa että olis tahallaan annettu luuria korvaan. ja vaikka oiski niin, niin ei varmaan tartte vihata koko aspaa.. siellä ne tekee työtänsä niska limassa ja vastaa satoihin puheluihin päivässä ja koittaa tehä parhaansa.
se on niitten työ, ja vaikka mitään kauheen hodokasta ei olekkaan niin yrittävätpähän kuitenkin. kertaakaan en oo tavannu semmosta aspsalaista joka kertois että "hähää vähä oli hauskaa ku suljin luurin ku yks paappa soitti. että mä oon hyvä ja pirullinen ihminen, mitä soitti?"
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Tällä viikolla yksi "asiakasneuvoja" löi luurin faijan korvaan
no mitä faijas sano?
kiroiliko?
huoritteliko?
no vaikee uskoa että olis tahallaan annettu luuria korvaan. ja vaikka oiski niin, niin ei varmaan tartte vihata koko aspaa.. siellä ne tekee työtänsä niska limassa ja vastaa satoihin puheluihin päivässä ja koittaa tehä parhaansa.
se on niitten työ, ja vaikka mitään kauheen hodokasta ei olekkaan niin yrittävätpähän kuitenkin. kertaakaan en oo tavannu semmosta aspsalaista joka kertois että "hähää vähä oli hauskaa ku suljin luurin ku yks paappa soitti. että mä oon hyvä ja pirullinen ihminen, mitä soitti?"
Joo, samaa mieltä. Yleensä ulkoistetu asiakaspalvelijat vaan vastaavat usean eri yrityksen puheluihin, joten aikamoista on heidän työnsä kun pitää joka puheluun keskittyä ikäänkuin tietäisi juuri tämän ko. yrityksen asioista kaiken...
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Kuulostaa ikävältä mutta miten se, että asiakaspalvelu olisi ulkoistettu, vaikuttaisi asiaan? KYllä niitä mätiä voi olla ihan siellä omanki yhtiön palveluksessa, eikö??
Niin...? Siis kyllähän se asiakkaan silmissä pitäis olla ihan se ja sama onko siellä ulkoistettu asiakaspalvelu vai ei. Ulkoistettu asiakaspalvelu on DNA:n ostama palvelu asiakkaille, eli yhtä kuin DNA:n palvelu... en tiedä ymmärsinkö/ymmärsitkö.
Mutta joo, siis olen itse aikanaan ollut asiakaspalvelussa puhelinliittymiin liittyen, ja ainoa tilanne jossa olisin lyönyt luurin korvaan asiakkaalle olisi ollut asiakkaan:
- älytön meuhkaaminen/huutaminen/kiroilu/haistattelu (tätä ei - toisin kuin ehkä mielletään - kenenkään tarvitse kuunnella)
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Tällä viikolla yksi "asiakasneuvoja" löi luurin faijan korvaan
no mitä faijas sano?
kiroiliko?
huoritteliko?
Joo, samaa mieltä. Yleensä ulkoistetu asiakaspalvelijat vaan vastaavat usean eri yrityksen puheluihin, joten aikamoista on heidän työnsä kun pitää joka puheluun keskittyä ikäänkuin tietäisi juuri tämän ko. yrityksen asioista kaiken...
Joo ja useimmat luulee että jos vastaa vaikka nasan ulkoistettuun palveluun pitää tietää siitäki kaikki. ja siitäkös riemu nousee jos ehdottaa toista numeroa josta vois tietää paremin vastauksia johonki kysymykseen!!!
ja se että jotkut oikeestis oittaa ja huutaa ja huorittelee ja on vihanen ja pitää sitte hymyssä suin ottaa vastaan vaan että "vitun huora sähän et osaa mitään" en tietenkään hyvä herra, ja saisinko vielä sen ja sen tiedon? "no vittu et varmana saa saatana mä teen tästä ilmoituksen" :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Kuulostaa ikävältä mutta miten se, että asiakaspalvelu olisi ulkoistettu, vaikuttaisi asiaan? KYllä niitä mätiä voi olla ihan siellä omanki yhtiön palveluksessa, eikö??
Niin...? Siis kyllähän se asiakkaan silmissä pitäis olla ihan se ja sama onko siellä ulkoistettu asiakaspalvelu vai ei. Ulkoistettu asiakaspalvelu on DNA:n ostama palvelu asiakkaille, eli yhtä kuin DNA:n palvelu... en tiedä ymmärsinkö/ymmärsitkö.
Mutta joo, siis olen itse aikanaan ollut asiakaspalvelussa puhelinliittymiin liittyen, ja ainoa tilanne jossa olisin lyönyt luurin korvaan asiakkaalle olisi ollut asiakkaan:
- älytön meuhkaaminen/huutaminen/kiroilu/haistattelu (tätä ei - toisin kuin ehkä mielletään - kenenkään tarvitse kuunnella)
Olin aikoinaan myös vastaavassa työssä n.4vuotta sinä aikana suljin puhelun varmaan 3 kertaa ja AINA ennen sitä sanoin sulkevani puhelun asiakkaan huonon käytöksen vuoksi.
Monet monet kerrat olen kuullut olevani huora, idiootti, paska ja kaikkea mahdollista.
On uhkailtu nimenomaan minua ei operaattoria, Karpolla, Kuningaskuluttajalla ja jopa sillä että olen pihalla odottamassa kun pääset töistä katsotaan tätä asiaa sitten.
Jokaikisessä tapauksessa on "vika" ollut asiakkaalla itsellään. Ei olla luettu toimitusehtoja ja kuvitellaan että asiakas on AINA oikeassa.
Se että ap:n isä on tehnyt valituken kuluttaja-asiamihelle ja toimittaa hänen päätöksensä operaattorille on hyvä asia.
Semmoiset otetaan aina vakavasti operaattori antaa oman vastineensa ja toivottavasti päästään molempia tyydyttävään ratkaisuun. Tietämättä nyt yhtään mistä on kyse ja mitä kuluttaja-asiamiehen paperissa lukee onko hänen päätöksensä suositus vai määräys.
Ei kai yrityksen pakko ole niitä noudattaa? Siis kun sehän on vain semmoinen mainejuttu, eikö vaan? Eihän yritykset nykyään edes pelkää mitään mustia listoja, kunhan liikevaihtoa on tarpeeksi
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Tällä viikolla yksi "asiakasneuvoja" löi luurin faijan korvaan
no mitä faijas sano?
kiroiliko?
huoritteliko?
Joo ja useimmat luulee että jos vastaa vaikka nasan ulkoistettuun palveluun pitää tietää siitäki kaikki. ja siitäkös riemu nousee jos ehdottaa toista numeroa josta vois tietää paremin vastauksia johonki kysymykseen!!!
ja se että jotkut oikeestis oittaa ja huutaa ja huorittelee ja on vihanen ja pitää sitte hymyssä suin ottaa vastaan vaan että "vitun huora sähän et osaa mitään" en tietenkään hyvä herra, ja saisinko vielä sen ja sen tiedon? "no vittu et varmana saa saatana mä teen tästä ilmoituksen" :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Ei kai yrityksen pakko ole niitä noudattaa? Siis kun sehän on vain semmoinen mainejuttu, eikö vaan? Eihän yritykset nykyään edes pelkää mitään mustia listoja, kunhan liikevaihtoa on tarpeeksi