,,,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hannamaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Siis sulla on kyllä huumorintaju siskokulta...Mä oon ihan :o

älä väitä ettet hymyillyt itse?

No mä en jaksanu kattoa sitä kokonaan, kun se oli ihan yli 3 minuuttia pitkä ja ainakaan siihen mennessä mä en ymmärtäny missä on vitsi :saint:
Ehkä tänään ei vaan ole tollanen fiilis.

Siis mun mielestä toi on loistava. Johtuu ehkä siitä että oon koko päivän orientoitunut tyhjännauramiselle, kun pomo osti pierupussin

:laugh: No sehän se on sananmukaisesti tyhjälle nauramista :laugh: Tyhjälle pussille siis. Teidän pomo on kyllä aivan outo hiihtäjä :laugh:
Muo nauratti tuossa lähinnä se, että miten joku viitsii tehdä jotain tollasta...

Siis mun mielestä toi on loistava. Johtuu ehkä siitä että oon koko päivän orientoitunut tyhjännauramiselle, kun pomo osti pierupussin

:laugh: No sehän se on sananmukaisesti tyhjälle nauramista :laugh: Tyhjälle pussille siis. Teidän pomo on kyllä aivan outo hiihtäjä :laugh:
Muo nauratti tuossa lähinnä se, että miten joku viitsii tehdä jotain tollasta...

älä sano kuule. Niil oli oikeen ylemmältä taholta käsketty ostaa jotain millä saa työntekijät iloisiksi

Just. Ja teille tulee pierupussi ja muualle pullakahvit? :D

älä sano kuule. Niil oli oikeen ylemmältä taholta käsketty ostaa jotain millä saa työntekijät iloisiksi

Just. Ja teille tulee pierupussi ja muualle pullakahvit? :D

:kieh:

Ai niin, mut tehän saatte ne pullakahvit muutenkin melkein jokapäivä :D

Yhteistyössä