11kk tyttö sitten heitti tutit sängyn taakse ja nukahti ilman tuttia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Päiväunille ei ole enää aikoihin huolinut tuttia. Tutti on ollut vain yöunilla. Nyt illalla ei meinannut huolia tuttia ja heitteli sitä. Lopulta viskasi sängyn taakse. Ajattelin että en nosta.

Tarkoittaako tämä nyt että tutit voi heittää pois? Onko tää tosiaan näin helppoa? :D

Sama lapsi vieroitti itse itsensä tissistä 3kk iässä. Ei enää huolinut tissiä.

Voi olla noin helppoa =) Meillä tyttö 11kk iässä nuhaisena ei saanut kunnolla syötyä tuttia kun nenä oli tukossa (käytti myös ainoastaan nukahtaessaan). Annoin tutin tytölle ja heitti sillä minua. Vielä kerran kokeilin ja nakkasi tutin lattialle. Sen jällkeen en tarjonnut enää eikä ole perään kysellyt =)

[QUOTE="Vieras";26660577]Voi olla noin helppoa =) Meillä tyttö 11kk iässä nuhaisena ei saanut kunnolla syötyä tuttia kun nenä oli tukossa (käytti myös ainoastaan nukahtaessaan). Annoin tutin tytölle ja heitti sillä minua. Vielä kerran kokeilin ja nakkasi tutin lattialle. Sen jällkeen en tarjonnut enää eikä ole perään kysellyt =)[/QUOTE]

Wau! :) No kai se on uskottava. :D Teenkö nyt sitten yöunien kanssa saman kuin päiväunien, eli nukutan ilman tuttia?

Ollaan nyt mummolassa ja puhuin lapselle että jätetään tutit mummolle. Taidetaankin oikeasti jättää. :D

Ihan hyvin voi olla noin helppoa. Meillä kuopus hylkäs tutin kun yläetuhampaat tuli, huusi kyllä ku syötävä, mutta enimmäkseen kai niitä hampaita. 8 kk ikään asti sitä tuttia oli mulla ikävä, ois helpottanu mun elämää, mutta sen jälkeen yhtä hyvin pärjää ilmankin.

Kiitos vastauksista!

Päivällä ei tyttö tuttia kaivannut, paitsi jos löysi jostain, esim. sängyn alta. Suunnitelmissa oli vierottaa viimeistään 1-vuotiaana ja mietin miten se tehdään mut sehän käykin nyt helposti. :D

Yhteistyössä