11v vinkuu ja valittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt ison perheen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt ison perheen äiti

Vieras
Mun 11v tytär makaa sohvalla ja marisee ja valittaa, kun ei ole mitään tekemistä ja ihan tyhmät 4 vapaapäivää tulossa. Kavereita ei ole mailla halmeilla eikä mitään ihmeempää ohjelmaa tiedossa. Ai että mä vihaan tällaisia "lomia" koulusta :(. Ikinä ei lapset oo tyytyväisiä... kaikenlisäksi vielä mies on töissä melkein kaikki pyhät :(... samanlainen marisija kai itsekin sitten olen :)

Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Liittyisiköhän jotenkin ikään tuo valittaminen...? Mullakin (pian) 11v tyttö ja voi hyvänen aika sitä valittamisen määrää. Välillä tuntuu ettei mikään asia ole hyvin tyttöni mielestä :kieh:

Voi kun kuulisitte tuota meidän 15 v tyttöä. Että elämä voikin olla vaikeaa.

Meillä onneksi tulee serkkuja pääsiäiseksi, muuten olis meilläkin samanlaista narinaa

yritätte keksiä jotain kivaa puuhastelua, nythän lupas hyvät ilmatkin viikonlopuksi...vaikka toi ikä taitaa olla sellanen, et naristaan vaikkei ois aihettakaan. t: 11v pojan äiti

Kiitos kaikille tsemppauksesta. Ikä tosiaan taitaa olla ongelmallinen. Lisäksi tytär on erityislapsi ja on melkein aina ollut ns. tyytymätön luonne. Eri ikäkausina se vain on ilmennyt eri lailla. Eniten tuo narina kohdistuu aina minuun, äitiinsä. No, ehkä tämä tästä, täytyy yrittää nauttia auringosta ja tavallisesta yhdessäolosta. Hyvää pääsiäistä teille kaikille :hug:

Yhteistyössä