Hae Anna.fi-sivustolta

12-vuotiaan seksi olohuoneessa...

Viestiketju osiossa 'Kasvatus' , käynnistäjänä Huolestunut!, 26.11.2011.

1. vieras Vierailija

Ha ha ha. Kyllä se kuule tätä tätiä uskois. Sanoisin, että jos ei homma muutu, soitan sosiaaliviranomaisille ja laitan sut nuorisokotiin. Siinähän leikkisi likka sosiaalitoimen elättiä koko loppuikänsä. Kyllä se niin on, että vanhemmuuden takia ei saa oma elämä mennä pilalle. Lapset ei voi vedättää vanhempiaan, vaan auktoriteetit, niitä on opittava tottelemaan, muuten ei työelämässä pärjää.

2. LeL Vierailija

Niimpä

3. epäilijä Vierailija

4. ei helvetti Vierailija

Voi vittu.....eikö porukka tajua nykyyän mitään?

5. NatsiLeiri Vierailija

.
    Jotai vtun Aresteja 12v.. Hahah, ja vielä toi syy xD

6. Himo shoppaaja200 Vierailija

7. 11v Vierailija

8. 11v Vierailija

Ite olen 12v ja harrastanut seksiä.
    sano tytölles et voi harrastaa seksiä jos käyttää e-pillereitä
    Ja sun pitää puhua hänen kanssa seksistä

9. Jep Vierailija

Jep, kyllähän sitä poikaa ja tyttöä alkaa kiihottaa siinä 12v ajasssa ja ei niitä sillo estä, kyllä mäki harrastaisin seksiä jos se molemmille olisi okei (tyttöystävälle ja poikaystävälle) Antakoot tehä sen si jos käyttää suojausta

10. Boo Vierailija

Ok selitetää suomi on niitä ihmisiä joista lasten seksi on ihan sairasta luultavasti niitä ihmisä joiden perheissä ollaan oltu erittäin hiljaisia seksistä puhumisen suhteen he ovat myös luultavasti sinkkuja jotka ovat kateellisia 13 v tytöille jotka saa munaa ku ite kattoo jotain vitun emmerdalee sohvalla villatakissa viiden kilon karkkipussin kaaa. Sitte on niitä joista se on iha ok kuha ehkäisystä huolehtii niinkuin minä 13v poika espoosta nimeltä henri luultavasti nämä ihmiset mukaanlukien minä on kasvatettu avoimesti ja niiden on annettu vähän rikkoa rajoja mun faija antaa mun välillä juoda saunakaljat koska tietää että oon tarpeeks vastuulline tän takii en oo vetäny kännejä niinku muut mun kaverit se on parempi vaa antaa lasten tehä omia juttujaan ettei niistä aikusina tuu jotai saatanan kukkahattutätejä kiitos suomen kansa tästä että sain kirjoittaa tän luultavasti mut tullaan perseraiskaa tän jälkee mut arvatkaa mitä mua kiinnosta

11. Kiihotus Vierailija

Niimpä. Mä harrastan mun 15v poikaystäväni kanssa seksii ja mun vanhemmat tietää sen. Ite oon 14v ja juoda mun iskänkaa joka viikonloppu pari tuoppii mut kerran olin ihan kännis ja olin mun iskän kanssa sängys ja se oli IHANAA.

12. Jonne Vierailija

13. Tätinä Vierailija

Voi hyvät lapsikullat! Miettikääpäs nyt, että jos omat vanhempanne olisivat tehneet teidät lapsena, tuskin he pystyisivät teitä elättämään niinkuin nyt. Katsokaas, kun lapsi ei pysty avutonta hoivaamaan saatikka elättämään. Seksi ei todellakaan ole leikkiä, siihen ryhdytän vasta sitten, kun pystytään vastaamaan niin itsestä kuin jälkeläisestäkin. Lapsi toisesta vastaamassa ja hoitamassa? - Sekö teitä kiinnostaa?

Apinat touhuavat heti sukukypsyysiän saavutettuaan, joten tykkäättekö lapsukaiset, jotta haluatte olla apinoita? Siltä nuo edellä olevat puheenvuoronne näyttävät.

Yksi sukulaistyttö tuli raskaaksi rippileirillä 15 vuotiaana. Ihan varmasti hän toimisi nyt toisin, jos se vain olisi mahdollista. Lapset ovat ihania, mutta hänen aluunsaattajiltaan vaaditaan muutakin kuin naimista, sillä se arkipäivä vahingon tapahduttua on rankkaa.

14. Jootuotanoin Vierailija

Eli siis oon ite 12 vuotta. Seksi on alkanut kiinnostaa mutten voisi silti kuvitella näin nuorena harrastavani sitä. Jos mun äiti yllättäisi mut jostakin syystä harrastavan seksiä niin ite toivoisin et mulle annettais eka hetki aikaa ja sit hienovaraisesti keskusteltais asiasta.

15. 12v Vierailija

16. Kuunnelkaa.. Vierailija

Heippa! Oon ite 12 v ja seksi on alkanut kiinnostaa muakin... mut en silti näin nuorena haluais harrastaa sitä.. jos mun äiti yllättäsi mut tolleen, toivoisin et hän ottaa asian rauhassa ja suhtautuu hyvin. Voitais puhuu siitä asiallisesti ja normaalisti sekä hienotunteisesti jälkeen päin. Ja jos ist vanhempana todella tykkäisin harrastaa sitä, niin toivon että mun äiti ei kieltäisi sitä multa. Eikä isä. Jso se nyt siitä tietäis :D Mun mielestä kaikki arestit ja puhuttelut on ihan tyhmää! Jos molemmat osapuolet kokee, että molemmat on valmiita seksiin, he voivat harrastaa sitä. Kunhan kyseessä ei ole hyväksikäyttö! Jos epäilet sitä kysy. Jos on, on asiaata tehtävä rikosilmoitus. Ois kauheaa jos osuis omalle kohalle hyväksi käyttö mut oon aika vram et ei osu. ;) toivottavasti tästä ois jo kin verran apua et kaikki tajuis et se ei ois kauheen reiluu lapselle.

17. j pjxm Vierailija

12-13 v. pojankolli on jo kauheessa kiimassa. Itse muistan kuinka sen ikäisenä runkkasin viisi kertaa päivässä. Muna seisoi aina puolikovana, kun tyttöjä ja naintia ajatteli.
    Kyllä se kiima siitä sitten pikkuhiljaa helpottaa. En tiedä mitä tämän päivät tytöt ajattelee. Tuskin ovat sellaisessa kiimassa, kuin pojat.
    Antakaa lasten naida samanikäisten kanssa . Korostakaa vain vanhemmat ehkäisyn tarpeellisuutta, varsinkin tytöille. Nuorelta pojankollilta häviää järki, kun se pääsee tytön päälle, ei siinä ehkäisy tule mieleen .

18. ppp Vierailija

mä harrastin seksiä poikien kanssa kun olin 14-17v nyt parikympisenä uudestan kaverin 18v kanssa. t poika

19. vierailija Vierailija

Onpa siinä vittumaiset vanhemmat!! Jos lapsella on alkanu 10 vuotiaana menkat, niin se on kehittyny normaalia nopeampaa ja varmaan on kiinnostunu eri asioista sinä silloin. Itelläs varmaa alko vast 19 vuotiaana?!

20. MirandaUusi Vierailija

Moi, oon 13wee ja etin, vastausta siihen et ookmä liian nuori edes ehkäisyillä pelaa tän kans.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri