Hae Anna.fi-sivustolta

12-vuotiaan seksielämä

Viestiketju osiossa 'Vanhempana' , käynnistäjänä Gzeta, 23.12.2007.

1. MirandaUusi Vierailija

Sitten mun viimeisin viestin tarkoitus(ok mulla on tähän mennes tullu ihan liikaa viestejä, mutta pakko vaan sanoo noist teijän jutuist. Et sori ny vaa!!!)on se että toi 13v tyttö(oon itekki tyttö. Mutta sen jo tiesittekin.)puhuu asiaa. Mä oon sun kaa aivan samaa mieltä et, ei huolta et eikö kukaan olis suklaa samaa mieltä. Mä ainaski oon.
    Koska oon itekki myös sitä mieltä, kuin hän tässä jo mainostiki meille.
    Moido! Odotan et joku muu ni lisää viel mun viestin perään jotaki, joten tulkaa nyt, ja antakaa palaa.
    T. MirandaUusi

2. MirandaUusi Vierailija

Moikka! Sanoin et oon täällä, mutta ilmoita et mä meen noin 4 tunniksi,(teen siinä välissä muutakin kun istu tekstailen.) 13-vuotiaiden keakustelupalstalle, koska mulla on siihen oikeus sen puoleen että, kohta täytän 13wee ja mulla ei ollu toistaiseks muuta asiaa, nähdään myöhemmin. Moi!

3. MirandaUusi Vierailija

Moi, vielä. Mä vaan tuli sen takii et halusi sanoo et, mä haluaisin puhuu jollekkin teistä yhestä mun asiasta, ihan sama eikä edes oo välii, vaik kaikki pystyy kattoo mitä mä kirjoitan. Sit kaikki muutki saa kyl puhuu siitä, vaik mä puhuisin sen yhen tyypin kaa. Eli mä toivoisin jotaki, niinku kuuntelee ja et hän vois kertoo oman mielipiteensä siitä ja halutessaan, hän vois kertoo, oman juttunsa. Eli mä kerron sen nyt ja vastaa kuka vastaa sitten. Eli mulla on sellane juttu että, mua ei oo kiinnostanu viel mennä sänkyyn, ja toivottavasti alle 18weenä en mee, mutta siis 4-vuotta sitte asuin kauempana kuin nyt 3- vuoden jälkeen. Eli öin yhden pojan kanssa ulkona, ja oltiin syvällä metsässä kunnes hän otti musta kii ja sano,et hän pitää musta mä sanoin ok ja hän suuteli mun kanssa noin 20 minuuttia 3 minuutin taukoja pitäen ja, lopulta hän (suuteli noin 13 sekkaa)sano et, pitäis lähtee omiin koteihin ja si ku joku tulee viel tänne, niin tai jotkut niin, kerron enemmän tästä miten tämä tyssäsi tää
    meijän niin sanottu "rakkaussuhde"jos se sitä edes oli.
    Moi!

4. Melissa Vierailija

Moi! Mä vaan tulin kysyy et, onks kellää hajuakaan et mistä sais tosi hienoja ja, värikkäitä toppeja? (kysymys siis tytöille.) Mut toinen asia oli myös se, et ite en oo myöskää ikin tehny tälläsii. Mut millasta se oli? (Ok tyhmä kysymys, mutta kysyin jo. Vastatkaa!) MUT ei täs muuta, toivottavasti joku ehtii, vastata mulle.
    Moi!!!

5. Merida Vierailija

Moi. Ne ei oo varmaa kauheen värikkäitä, mutta esim, tokmannissa tai myllyssä vois olla. En oikein paremmi pysty neuvoo, koska mulla on 3 tippui ja tokmanniss ostettuja, joten jos haluut nii mee kattoo jommasta kummasta tai, vaikka molemmista.

6. Merida Vierailija

Siis tarkoitin et 3 toppia.

7. MirandaUusi Vierailija

OK, viimeinen viesti tänää. Eli HALUSIN kertoo et tänää mä en ehi,olee tääl joten älkää kyselikö enempää.
    Moi!

8. MirandaUusi Vierailija

Moi! Mä ilmotan et en pääse hetkeen tänne. Tai muutamaan vuoteen moi.

9. MirandaUusi Vierailija

En ehkä tuu enää ikinä.

Moi!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy