120:llä eurolla stockmannilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bibi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bibi

Vieras
Minulla on viime jouluna lahjaksi saatu 120 euron lahjakortti Stockmannille. Tarkoitus oli alunperin, että ostan itselleni joko takin tai kengät, mutta kun en edelleenkään ole löytänyt mitään mieluisia, niin kortti on käyttämättä. Mihin te käyttäisitte tuon summan?

Lisään vielä, että jotain konkreettista itselleni olisi tarkoitus sillä ostaa, eli herkut ja joululahjat täytyy unohtaa. Alusvaatteita en lahjan antajalla halua edes paketissa esitellä, joten nekin taidan jättää väliin. Siis tämä "ongelma" johtuu siitä, että lahjan antaja haluaisi tietää mihin rahan käytän ja saattaa jopa ottaa nokkiinsa ku kuulee, että kortti on yhä käyttämättä.

Astiat voisi kyllä olla hyvä ajatus. Meillä voisi ollakin tarvetta uusille lautasille.

Minä ostaisin Marimekon astioita sarjasta, jonka nimi on muistaakseni Siirtolapuutarha. Ihastuin jostain kumman syystä niihin (yleensä en välitä ns. retromuodista) ja katselin astioita Stockalla. Saisikohan niitä jostain halvemmalla?

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:
Tarviitko uusia urheiluvaatteita? Kenkiä? Kellon? Meikkejä tai muuta kosmetiikkaa?

No tarvisin kyllä ne kengät, mutta kun stockalla ei ole sellaisia mitä haluaisin.

Siirtolapuutarhasarjaa sain jo aiemmin. Siitä kyllä tykkään kovasti mutta haluamani osat sain jo.

Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Minä ostaisin Marimekon astioita sarjasta, jonka nimi on muistaakseni Siirtolapuutarha. Ihastuin jostain kumman syystä niihin (yleensä en välitä ns. retromuodista) ja katselin astioita Stockalla. Saisikohan niitä jostain halvemmalla?

Marimekolla on - 15% päivät menossa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jo on, jos ei Stockmannilta löydä mitään mieluista tuolla summalla. Halpahalleissako asioit ja kaikki Stokkalla on "liian hienoa".

No tällä paikkaunnalla on aika apieni Stockmann jolla on todella surkea kenkäosasto, eikä esim. nuorille ole kenkäosastoa ollenkaan. Nyt kun viimeiset takkimallitkin olivat saapuneet enkä edelleenkään löytänyt mieluista, niin täytyy alkaa pohtia muuta. En ole siis aiemmin edes katsellut muuta kuin noita kahtia tuotteita. Ja juurihan mietin, että uusi neule Gantilta, voisi olla ihan mukava.