Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:Littlest Pet Shop hahmoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja b:Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:Littlest Pet Shop hahmoja![]()
juu, nää on meillä päiväkodissa 3-6v tyttöjen in juttu!
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja b:Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:Littlest Pet Shop hahmoja![]()
meidän tyttö tykkää myös ja on jonkin verran vaja 3 =)
Alkuperäinen kirjoittaja kahden pikkutytön äiti:Bratzejä ja niihin liittyvää kamaa... my little pony-juttuja... disney prinsessa-juttuja...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja b:Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:Littlest Pet Shop hahmoja![]()
meidän tyttö tykkää myös ja on jonkin verran vaja 3 =)
Noitten lisäksi saattaa myös Hello Kitty olla todella in. Mun likka täytti just 5v. ja hänellä oli Hello Kitty täytekakku. =)
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Autoa se taitaa tarvita.
joo! Oon melkolailla varma että sitä sillä ei ole
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kahden pikkutytön äiti:Bratzejä ja niihin liittyvää kamaa... my little pony-juttuja... disney prinsessa-juttuja...
Alkuperäinen kirjoittaja kahden pikkutytön äiti:äitikin vähän Hello Kitty fani
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja kahden pikkutytön äiti:Bratzejä ja niihin liittyvää kamaa... my little pony-juttuja... disney prinsessa-juttuja...
Ei bratzeja... paitsi jos tiedät että se sopii myös vanhemmille. moni ei niitä halua tytölleen kun tukevat niin tuota vääristynyttä naisihannetta. :/
Ikä olis kiva tietää, väritys- tai puuhakirjoja, keiju-dvd, tee-se-itse-helminauhapakkaus...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kahden pikkutytön äiti:äitikin vähän Hello Kitty fani
En tunnusta. :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja kahden pikkutytön äiti:Bratzejä ja niihin liittyvää kamaa... my little pony-juttuja... disney prinsessa-juttuja...
Ei bratzeja... paitsi jos tiedät että se sopii myös vanhemmille. moni ei niitä halua tytölleen kun tukevat niin tuota vääristynyttä naisihannetta. :/
Ikä olis kiva tietää, väritys- tai puuhakirjoja, keiju-dvd, tee-se-itse-helminauhapakkaus...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:APUA, onko mun 8v sitten ihan out ja lapsellinen kun toivoo just noita littlestpetshop juttuja