13 th 5 Avenue

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kertokaa!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kertokaa!!

Vieras
Näin oudon unen muutama yö sitten. Seisoin jossain pimeässä paikassa / hämärässä joku vanha katu jossa oli big beniä muistuttava leveämpi rakennus joka oli korkea. Siinä meni ylhäältä alasulottuvia sinisenhohtavia valo putkia koko pituudeltaan pysty asennoissa jonku metrin välein toisistaan. Siinä luki sinisellä valokyltillä kirjaimin jotain mutten muista mitä.
Mutta tiesin että paikka on 13 ja perässä th 15 Avenue joko United states tai United kingdom ?

Ja ku katsoin ja käänsinpäätä näin muka isot siis superisot taulun kehykset joiden sisässä oli muka mustavalkoinen kaupunki! vähän kuin ne new york taulut.

Siis ihan käsittämättömiä unia! En tiedä mistä tää tuli, en tiiä mitä ees joku avenue tarkoittaa,
en oo koskaan käyny ulkomailla muutako virossa ja ruotsissa, ja olen ihan tervejärkinen nuori naisen alku 21 vuotias perheenäiti.

en ole katsellut aiheisiin liittyviä kuvia tms. Ja kun heräsin minun piti heti kirjoittaa paperille tuo pätkä unesta ylös. Ja tiesin sen siinä unessakin että "kun heräät, kirjoita ylös se" aivan kuin joku ois kertonu mulle siinä unessa juuri ennenkuin heräsin sen asian.

oisko kellään mitään näkökulmaa tähän?

Lisättäköön että koen paljon yliluonnollisia asioita olen kokenut niitä pienestä asti, yrittäiskö joku viestittää minulle jotain vai?

no ekana tulee mieleen että ootko kattonu frendejä tai sinkkuelämää lähiaikoina?

toiseksi tulee mieleen että unethan kertovat meille jotain, jotain joka kumpuaa alitajunnasta. eli alitajuisesti ehkä toivot reissua (loma- tai työmatkaa) nykkiin? tai tulet pääsemään sille matkalle.

Yhteistyössä