13-vuotias Joel on polttanut 8-vuotiaasta lähtien...!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
http://www.sub.fi/netti-tv/index.shtml/ohjelmat/tosipaikka?151104

:o :o :o

*muoks* su 23.11. klo 23.30. Tosipaikka: Lapset tupakkakoukussa Katso Netti-tv:ssä

13-vuotias Joel on polttanut 8-vuotiaasta lähtien. Dokumentissa seurataan englantilaispojan arkea ja haastatellaan tämän opettajaa, kavereita ja perheenjäseniä.

Tuli katsottua tuo ja voi luoja on oli rasittavan oloinen kakara kokonaisuudessaan!! |O Olisi kyllä tarvinnut aikalailla kuria lisää elämäänsä. Teki aikalailla mitä huvitti, eikä kuunnellut mitään mitä äitinsä sanoi.

Saksassa (ainakin 90-luvulla) joillekin lapsille lykättiin tupakka suuhun suurin piirtein heti kun siihen pystyivät; tunsin esim. yhden joka oli polttanut noin 5-vuotiaasta... Aika järkyttävää, että lapset opettivat tällaisen asenteen heti pienestä asti, siinä sitten aikuisena syöpäisenä yrität päästä tavasta eroon...

Mä vilasin tuota pari kertaa.... Polttiko se äiti? Minusta ois ollu aika reilua yrittää lopettaa lapsen kanssa :/

Mut juu, tunsin aikoinaan hepun joka alotti isoveljen opastuksella eka- tai tokaluokkalaisena. Ei ollu pituuskasvu päätä huimannu teinivuosina, poika oli yhtä "pitkä" kuin mäkin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mä vilasin tuota pari kertaa.... Polttiko se äiti? Minusta ois ollu aika reilua yrittää lopettaa lapsen kanssa :/

Joo äiti oli polttanut yli 30 vuotta ja lupasi lopettaa jos poikakin suostuisi hänen kanssaan lopettamaan polttamisen.

Joskus neljännellä luokalla koulussa meillä oli poika, joka aloitti sinä vuonna tupakanpolton ja eipä sitten kasvanut juuri minua pidemmäksi ja itse olen todella lyhyt. Ei jaksanut liikuntatunneillakaan tai muuten paljoa mitään tehdä. Ihmettelen vain miksei pojan isä, jonka kanssa asui puuttunut tuohon mitenkään, kun tyyppi haisi sen verran ettei epäilystäkään siitä polttiko vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja LEP:
Tuli katsottua tuo ja voi luoja on oli rasittavan oloinen kakara kokonaisuudessaan!! |O Olisi kyllä tarvinnut aikalailla kuria lisää elämäänsä. Teki aikalailla mitä huvitti, eikä kuunnellut mitään mitä äitinsä sanoi.

no oli joo rasittava, mutta kyllä se syy oli ihan siinä äidissä. eihän se pitänyt mitään mitä sanoi..

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

no oli joo rasittava, mutta kyllä se syy oli ihan siinä äidissä. eihän se pitänyt mitään mitä sanoi..

No ihme |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
AP: miten sulla kävi sen siwa-mihen kanssa? oliko kivat treffit ja mitäs siitä syntyi? Olithan se sinä, joka sen kortin hukkais kauppareisulla?

On se hän.Ois se kivaa ovatko kimpassa vielä.Vai pitäisikö ap hukata nyt s etukortti prismaan :)

Mun mies on aloittanut tupakoinnin ala-asteella... 182cm pitkä. Poltti n. 25-vuotiaaks asti jonka jälkeen vaihtoi nuuskaan :whistle: sen lopetti 29-vuotiaana kertalaakista ja sen jälkeen on ollut ilman

Tuli eilen katottua toi,ja oli kyllä niin kamala pentu.. Mutta äidin vikahan se oli kun alunperin ollut liian lepsukka tupakoinnin suhteen,oli vielä pakko saada sisälläkin poltettua.. ja sellaista asuntoakin etsi missä sais sisällä polttaa.. Lapsi ei kunnioittanut äitiänsä yhtään,ja teki mitä lystäs,en yhtään ymmärrä miks äiti antanu mennä sen tollaseksi, siinä ois Nannya tarvinut ja kunnola.
Äitihän yritti itse lopettaa polttamisen ja sopia ettei sisällä polteta mutta ei ihme ettei voimavarat riitä piloille kasvatetun lapsen takia!!!

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

No ihme |O

se äiti yritti lopettaa, kävi jonkun kurssinkin, mutta retkahti sit 13 päivän jälkeen ja naureskeli vaan että nyt poika voi taas pihistää hältä tupakkaa. polttivat vielä sisällä kumpikin. äiti oli useita vuosia puhunut myös että muuttavat muualle ja samalla muuttavat elämää vaan eihän ne mihinkään lähtenyt.

Yhteistyössä