???

  • Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
hojo
No eipä sille sitten mitään voi.Kiiitos vaan kun sanoit minua nuoreksi.Sinä taidatkin olla vanha kuivapilluinen fossiili.ps.49v.ei kyllä ole enää mikään pojankloppi.
 
???
Voi voi sinun kanssa. Kyllä osaa. Miksi tässä nyt tarvii riidellä. Pysy sinä omalla puolella. Äläkä hauku mua kaikkien kuullen. Hyvää illan jatkoa vaan sinulle, toivottavasti saat sopivampaa seuraa.
 
Tahtoihminen
Viiskytkuusiko vuotiasta?
Eipä tulisi kuuloonkaan.
Häivy täältä provosoimasta,
tai ajattele edes sitä lasta,
joka tämän sattuisi lukemaan.

Minäpä rakastan sellaista naista,
hehkeää, upeaa, vieköön hiis,
kurpat muut. Ihan ihanaista
lempemme on ja satumaista.
Ja hän sattuu olemaan viiskytviis.

 
???
Kyllä minun kirjoitutani voi lapsetkin lukea. Mutta sinä, lueppa noi kirjoituksesi vielä uudelleen.
Olisit jättänyt tuostakin runostasi eka säkeistön pois. ja seuraavasta, vieköön hiis, kurpat muut. Sitten se olisi ollut kauniisti sanottu.
Minun kysymyshän oli, Kuka rakastaa 56v. naista, en tarkoittanut sillä itseäni vaan yleensä, meidän ikäsiä naisia.
Vonha minäkin kertoa millaisesta miehestä pidän.
Enkä muuten häivy. eikä tää ole provasimista.
Hyvää kesän jatkoa sinulle ja viisvitoselle.
 
syn.vu 48
Hei minä haluaisin oppia ensin tuntemaan sinut että voisin sitte ehkä ihastua sinuun ja sen jälkeen ehkä rakastuakkin sinuun.Minä ainakin voisin rakastaa 56v naista.
 
synt.vu48
Olen 180cm/84kg työelämässä,tukkapäässä ,parta ja viikset hyvinhoidetut,harrastan liikuntaa ,elokuvia,teatteria ym,ym. Naisessa arvostan itsenäisyyttä eli että on omat mielipiteet,eikä ole riippuvainen toisista.
 
???
Miksi naisen tarvitsee olla niin itsenäinen. Minä ainakin olisin miehestä riippuvainen, koska olen NAINEN. Mielipiteeni kyllä on omat ja tuon ne myöskin julki. Elokuvia en harrasta enkä teatteria. On niin paljon muutakin. Liikuntaa kyllä olen harrastanut aina. Pidätkö hirveen tärkeenä sitä, että sinulla on tukka päässä?
 
syn.vu 48
Olisit siis miehestä riippuvainen,tietysti hyvä sekin mutta eikö naisen pitäisi myöskin osata olla itsenäinen.Mitä mahdat harrastaa tuskinpa kuitenkaan istut keinutuolissa kutimet kädessä.
 
???
Tarkoitin tietysti, että mies hoitaa ja tekee asiat mihin minä naisena en pysty. En istu keinutuolissa kutimet kädessä, kutoa kyllä osaan. Kesällä lenkkeilen, pyärilen, hoidan kasvimaata, marjastan, virvelöin, rullaluistelen, matkustan....Talvellä hiihtelen, käyn pilkillä, kuntosalilla, piirtelen, ompelen, matkustan ...
 
syn.vu 48
Eli ulkoilu ihmisiä oikein,itsekkin pyöräilen,rullaluistelen uin,kalastan,golffaan,matkustelen esim.heinäkuussa turkkiin.talvella laskettelen osake Pyhällä,pilkin,sulkapalloilen,keilaan,matkustelen.Kuinkas aktiivista on tämä sinun rakkaus elämä.
 
syn.vu 48
Ai kuinka mies voisikin käpertyä naisen kainaloon,mutta usein miten se on toisinpäin.Täälläkin olisi kainalo vapaana mihin voisit painaa pienenpääsi,huulet johon voisit painaa huulesi,tuntisit kädet ympärilläsi jotka puristaisivat sinut rintaani vasten ja saisin tuntea sinun ihanan lämpösi rintaani vasten.
 
???
Kylläpäs kuullosti kauniilta. Olin jo hetken sylissäsi. Lähdin kuitenkin pois, koska en vieläkään tunne sua. Olen hiukan ujo, enkä rakastu hetkessä. Puristus tuntui hyvältä.
 

Yhteistyössä