14-vuotias tyttö kateissa Lahdessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 14-vuotias tyttö kateissa Lahdessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

Vieras
18.6.2007 11:35
Lahden poliisi toivoo yleisön apua tavoittaakseen kadonneen 14-vuotiaan tytön.

Hänet on nähty viimeksi viime perjantai-iltana kymmenen aikoihin nuorison suosimassa Pikku-Vesijärven puistossa Lahdessa.

Soili Kuikka ei ole palannut kotiin, eikä häneen ole saatu muutoinkaan perjantain jälkeen yhteyttä.

Kuikka on hoikka ja 170-senttinen. Hänellä on pitkät, tummanruskeat hiukset ja ruskeasankaiset silmälasit. Katoamishetkellä hänen yllään oli maastohousut ja harmaa huppari sekä farkkuliivi, jonka selässä oli Metallica-logo.

Kuikasta tai hänen olinpaikastaan tietäviä pyydetään ottamaan yhteyttä lähimpään poliisiin.

Miks näitä pitää tänne kopioida??!! Miksi et laita linkkiä alkuperäiseen uutiseen, josta näkyy myös tekstin lähde. Kyllä jokainen osaa ihan itse uutissivuja lukea. Kummaa touhua.

Alkuperäinen kirjoittaja veetikö:
Miks näitä pitää tänne kopioida??!! Miksi et laita linkkiä alkuperäiseen uutiseen, josta näkyy myös tekstin lähde. Kyllä jokainen osaa ihan itse uutissivuja lukea. Kummaa touhua.

mitä sie taas joka ketjuun valitat ? kaikilla ei ne linkit toimi(monta kertaa on ollut valitusta että joku linkki ei aukea tai on hidas).
Ja paljompa se teitin pipoa kiristää jos joku laittaa tommosen jutun tänne :)

Tosi kummaa, lähteel ei oo välii ja saa suoraan lukee.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

mitä sie taas joka ketjuun valitat ? kaikilla ei ne linkit toimi(monta kertaa on ollut valitusta että joku linkki ei aukea tai on hidas).
Ja paljompa se teitin pipoa kiristää jos joku laittaa tommosen jutun tänne :)