?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:5 ilmoitettua tapausta ja 40 milj. rokotetta. Laskekaa siitä. Ja tämäkään poika ei sairastunut pysyvästi.
Alkuperäinen kirjoittaja --------------:guillain-barren voi saada ihan tavallisestakin influenssa-rokotteesta. Ja tosiaan, suhteutettuna kaikkiin rokotettuihin on saiorastumisriski olematon.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihan sama :Barren voi saada lähinnä siitä itse influenssasta! Kumpi pienempi paha?
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Eikös amerikkalaisten miljoona ollut meidän biljoona? ja meidän miljoona heidän biljoona?
Menikös se niin..
Jokatapauksessa se että sairastuisi GBS:ään on erittäin erittäin harvinaista. Taitaapa itse sikainfluenssa tappaa "varmemmin" kuin että saisi tämän..
Alkuperäinen kirjoittaja laihsa:Alkuperäinen kirjoittaja Ihan sama :Barren voi saada lähinnä siitä itse influenssasta! Kumpi pienempi paha?
Anteeksi että ei ole linkkiä, mutta luin tässä taannoin, että suurimpi todennäköisyys se on saada itse influenssasta kuin rokotteesta.