!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja mallu81
  • Ensimmäinen viesti
mallu81
hellurei!! voi miten onkaan ihanaa tulla haaveiden ja lapsettomuuden puolelta tänne odottajiin!! yritystä takana reilu vuosi, todettiin pco ja sain luget ja clomit ja nyt sit tärppäs eka kierrosta!! laskujen mukaan nyt olis sit rv 5+1. sellasta olisin tiedustellut että milloin neuvolaan?? ja olen kuullut että yksityisellä voisi käydä aiemminkin? olis kiva jo jossain käydä niin tulisi tämäkin todellisemmaksi...
 
Helmi
Onneaonnea ja kaikkea hyvää myös tästä eteenpäin!
Minulla on neuvola-aika rv8+, mutta ajattelin käydä yksityisellä ultrassa jo ennen sitä, kaiketi viikolla 6+.

<3 Helmi
 
Melinda*
Onnea tärpistä!:) Meillä neuvola ajat laitetaan viikoille 8-10, mutta soittaa voit toki vaikka heti! Mulla oli noiden clomien takia aihan se alkuraskauden ultra aina rv 7 tietämillä, tässä raskaudessa tosin raskauduin ennen clomeja jo pelkillä teroluteilla, joten sitä ei olisi tehty jos ei olisi ollut vuotoja(joiden takai sitten sain lähetteen taas ultraan). mutta täällä siis myös pco. Jos sulle ei kuulu tuo alkuraskauden ultra hoitojen puolesta, niin ei kannata mennä kyllä kovin paljon ennen rv 7, koska jos sikiö onkin esim. hiukan nuorempi niin syke ei välttämättä näy vielä...(näin kävi itsellä)
 
mallu
oikein paljon kiitoksia onnitteluista ja täytyy toivoa että tämä myös kestää... taidan soittaa jo huomenna yksityiselle siitä ultrasta ja kysyä että milloin sinne kannattais mennä. tuntuu vaan niin uskomattomalta tää tilanne kun olin jo vähän varautunu etten ehkä tulis koskaan raskaaks. sais vähän uskoa enemmän jos näkis että siellä todellakin on joku!!
 
Melinda*
Tiedän tunteen, että epäili voiko lapsia saada ollenkaan... Itsellä 2 ensimmäistä raskautta päätyi aikanaan keskenmenoon, jonka jälkeen varsinkin olo oli aika masentunut... Mutta onneksi myös ihmeitä sattuu meille pcolaisille. Mullakin pikku2.n ilmoitti yllättäen tulostaan ilman clomeja, vaikka mulla ei pitänyt olla edes luomuovista! Paljon onnea vielä teille ja tarrasukkia+vauvaliimaa roppakaupalla:)!
 
*
Onnea paljon plussauksesta!!
Neuvolaan mennään siinä rv 8-10.
Mielestäni kannattaa ihan odottaa siihen asti, niin on jotakin ihmeteltävääkin. Tai ekalla neuvola käynnillä ei mitää ihmeitä tapahdu, enkä minä saanut ainakaan mitään varmuutta asiaan.
Vasta kun kävin ultrassa rv 13, niin sitten sen vasta tajus, että elämää tuolla kohdussa on.
Kauhean aikaisessa vaiheessa ultraan ei kannata mennä, koska siellä ei näy oikeestaan mitään, pienen pieni piste ja ruskuaispussi...
Esim. rv13 näkyy komeesti jo sydämensyke ja alkiokin!
 

Yhteistyössä