....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vittuuntunut äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vittuuntunut äiti

Vieras
en keksiny otsikkoa =( mä ilmotin äsken mun lapsilleni et mulle ei tarvi tul piipittää jos o joku asia huonosti,mul ei tarvi valittaa jos ei o ruokaa,ei puhtaita vaatteita ym...mä en oo enää teiän äiti!nytkin noi 2(2v ja 5v)o tapllu tasan siit hetkestä lähtien ku heräs eli 8.45...siis ku ei mitää muuta ku tappelua aamusta iltaan,ikinä ei oo mikää hyvin varsinkaa 5v:l,mies vaa haukkuu ku vaadin kuulemma liikaa...no jos se o liikaa et pyydän viemää vaatteet pyykkii ja siivoo kerra vkos huoneensa ni sit!ja en sais kieltää pomppimast sängys,heittelemäst tavaroita,viskomal ruokaa pitki seiniä ja lattioita...lista o loputon....ukko ei tue mua yhtää lasten hoidossa =( kukaa ei ota noita hoitoo ni ku ovat nii hirveitä =( mä en jaksa enää....kohta katoon täält maanpinnalta lopullisesti!

olen satakunnasta!oon koittanu tehdä vaikka ja mitä kivaa noitte kans,mut jos toinen ottaa keltasen värin ni sit toinenki haluu ja tappelu valmis!mennää metsään ni jos toinen löytää kepin tmv ni tappelu valmis,mennää hiekkalaatikol ja toinen leikkii ni toinen haluu saman ja tappelu valmis =( paljoo täs enää nappaa mitää yrittää ku tietää et tappelu syntyy alle 5min!!

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Vie vaikka lapset ulos leikkipuistoon, jotta saisivat puuhailla ulkona - luulenpa, että siellä unohtuisi tappelut, ainakin hetkeksi. :|

muuten hyvä,mut mulla ei oo korttia ja lähin leikkipuisto 15km pääs =(

Alkuperäinen kirjoittaja vittuuntunut äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Vie vaikka lapset ulos leikkipuistoon, jotta saisivat puuhailla ulkona - luulenpa, että siellä unohtuisi tappelut, ainakin hetkeksi. :|

muuten hyvä,mut mulla ei oo korttia ja lähin leikkipuisto 15km pääs =(

Eikö ole mitään leikkipihaa tms?

Laita lapset eri huoneisiin leikkimään. Niin minä olen joskus jatkuvaan kiistelyyn kyllästyneenä tehnyt, että ilmoitan että nyt on yksinleikkiaika ja osoitan huoneet ja lelut. Hetken hämmennyksen jälkeen yleensä on alkanut toimia kun kärsivällisesti jaksaa opastaa, että homma nyt hetken näin ja mutinoita ei äiti ota vastaan ennen kuin käytös muuttuu.

Yhteistyössä