14v ja 25v

  • Viestiketjun aloittaja Grim me
  • Ensimmäinen viesti
Huh huh
Alaikäinen ei ole samalla tavalla vastuussa teoistaan kuin täysi-ikäinen, juuri siksi lapsia tulee suojella. AIKUINEN kantaa vastuun tässäkin tapauksessa.

Ällöttäviä pedofiileja olette, yritätte täällä todistella ettei taipumuksissanne olisi muka mitään väärää...
 
Lakia pöytään
Mites, ku lapsilisää maksetaan 17vuotiaaksi.Jos nää muuttaa yhteen, saakos äijä sitten lisän, vai kuka--huoltaja?! Ei taida huoltajastakaan huoltajaksi olla. Kuinkas toimeentulo? Voisitko AP vastata, kun toimit 'amorina' siellä? Kai äijä käy töissä? Ja miten, kun menee kapakkaan, jääkös tytsy läksyjä tekeen kotio? Karsea juttu alunalkaen. Huom. tosiaan jo toista vuotta pyörinyt, eikä kukaan puuttunut. Rikosilmoituksen paikka.
 
k
Kiva että olet julistamassa miehenä (?) tuota oman sukupuolesi tunnettua yksiviivaisuutta ja tunteettomuutta. Kaikkea liikkuvaa homotteleva ja huoritteleva teinipoikajoukko ei kylläkään vastaa minun käsitystäni seksuaalisuutensa kanssa sovussa olevasta ja sukupuolielämään valmiista ihmisjoukosta.
 
Suojaikä pois
Alaikäisen tytön taipumuksissa on väärää, jos suostuu seksiin vanhemman miehen kanssa. Tyttö on huonosti kasvatettu. Kyllä se on niin. Mun mielestä se on suorastaan jokaisen vähän päälle 20- vuotiaan jampan velvollisuus käydä panemassa jotain pikkulikkaa, ja kusettaa sitä ilkeästi. Oppiipahan nämä tyhmemmätkin tytöt vähän maailmasta. Ja samalla oppii pojatkin, että minkälaisia tyttöjä ei kannata ottaa vaimoksi, vaan jättää rehottamaan tulevaisuudessa bubiruusuksi.
 
no
voihan lollero :D Kyllä se suojaikärajan voisi tosiaan laittaa jonnekin 30 vuoteen tai sitten niin, että miehen pitää olla nuorempi ettei näin julmia ihmiskohtaloita tapahdu :) Tai vaikka kirjallinen sopimus seksiin suostumisesta niin ei tule raiskaussyytöksiä.

""Siis ei sen tarvinut väkivaltaa käyttää ja näennäisesti näytti varmaan sille että suostuin.""

Jos ei osaa viinasta kieltäytyä saatika osaa sanoa ""ei"" kun äijä on käymässä haarojen väliin niin tässä maassa tapahtuu aika helvetin paljon raiskauksia :D

Miten tyhmiä voi naiset oikein olla :D
 
Leea
Nyt ei puhutakaan naisista vaan LAPSISTA.

Sanokaapa te, joiden mielestä suojaikärajat ovat turhaa niuhotusta ja 14-vuotiaat jo kypsiä tekemään päätöksiä täysivaltaisina ihmisinä: missä menee raja? Olisiko 12-vuotias myös jo nainen? 10-vuotias? 8-vuotias tokaluokkalainen huonostikasvatettu pikkuhuora jos ei tajua sanoa ei naapurin namusedälle?

Seksi on kaunis asia kun se tapahtuu kahden suostuvaisen aikuisen välillä. Aikuisen ja lapsen välinen seksi on hyväksikäyttöä. Kyllä, myös pikkupojan ja aikuisen naisen välinen, jota joku täällä myös ilmaisi ihailevansa.

Toivottavasti näitä lapsi-aikuinen-seksimyönteisiä kirjoituksia suoltaa täällä vain yksi sairas ihminen usealla nimimerkillä.
 
laitonta
Juu biologisesti kyllä varmasti, mutta ihminen on toki muutakin kuin pelkkää biologiaa. Eli 14 v. ei ole henkisesti valmis täysipainoiseen sukupuolielämään, vaikka aikuisten äijien märkä uni olisikin. Se on puhtaasti kahden aikuisen puuhaa. Ja mitä tuohon luolamiesaikaan tulee, niin onhan nyt ihmiset jo hyvän tovin asuneet kalustetuissa ja lämmitetyissä huoneissa. Ja siihen luolamiehen aikaan oli tuo elinikäkin ihmisellä pikkusen lyhyempi kuin nykyään.

Sen tämä kukkahattu yhteiskunta on sentään saanut aikaan, ettei 10-14 vuotiaita tyttöjä pakoteta naimisiin, lapsia tekemään ja kotiorjana loppuelämää elämään. Saavat käydä koulua, opiskella, tehdä työtä ja saada omaa rahaa. Näin ei ihan joka puolella maailmaa vieläkään ole. Niinpä nämä hyvinvoivat lännen valkoiset miehet käyvät köyhemmissä maailmankolkissa, jossa kukkahatut eivät vielä ole päässeet mellastamaan, elämässä todeksi seksifantasioitaan alaikäisten sekä tyttöjen että pikkupoikien kanssa.

Eikös juuri yks tämmönen sankari ollut tuomittavanakin Suomen rikoshistorian törkeimmässä pedofiliajutussa.
 
laitonta
Ja mun mielestä on poliisin velvollisuus ottaa kiinni tommonen jamppa ja lääkintöviranomaisten velvollisuus antaa kuohitsemispäätös tommosesta jampasta ja lääkäreitten velvollisuus tehdä jampasta eunukki. Oppii sitten oikeesti oleen jahtaamatta pikkutyttöjä. Ja näkee sitte tytötkin, ettei tommosesta sopraanosta ole edes aviomieheksi ja lasten isäksi.
 
Zahra
""Seurustelin"" 13-vuotiaana vahemman kundin kanssa, jossa oli silmissäni sitä aikuisuuden hohtoa. Mieleltään hän ei kyllä tainnut kovin kummoisella tasolla olla, kun tuntui jo silloin, että minä määrään, missä mennään. Halusin siis kokea yhtä sun toista (valot pois päältä, ilman minkäänlaista kiihkoa touhuamaan, t-paidat päällä, jotta tulis homma hoidettua). Koko homma oli jo silloin farssi. Kundi tunsi päässeensä jostain suuresta kynnyksestä yli - minä myös.

Kun ikää tuli lisää, alkoi minua ällöttää. Periaattessa olisin voinut ajatella, että minua ällötti hyväksikäyttö. Vaan ei se ollut hyväksikäyttöä, vaikka miten päin miettisin. Se oli vaan teinisähellystä. Ällöttävää ja hyvittavaa, mutta ei kenenkään syy eikä ketään pakotettu mihinkään.

Eli tahdon vaan sanoa, että osaa on käytetty hyväksi, mutta osaa pikkutytöistä alkaa aikuisena oksettaa oma typeryys - ja keksivät väittää sitä hyväksikäytöksi, silloin ei moraalinen krapula vaivaa niin pahasti. En minä ollut viaton enkä johdateltavissa. En edes halunnut sanoa ei. Vaikka jätkä on näin aikuisena ajateltuna lähes imbesilli.
 
nii-o
hei.

Ikäero 14- ja 25-vuotiaan välille on iso. Mä itse tapailin 15-vuotiaana erästä noin 28-vuotiasta miestä (tietenkin salaa vanhemmilta) ja tunsin tietenkin olevani hurjan rakastunut. Vieläkin väitän, että vähintään hyvin ihastunut olin, vaikka tunteita ei enää sen kummemmin olen. Nyt olen 20-vuotias. Tapailujamme kesti pari vuotta, enemmän ja vähemmän ja se tietenkin päätyi sänkyyn siellä jossain välissä, mutta vain kerran, vaikka senkin jälkeen jatkoimme tapailua. Seksistä jäi hyvät muistot, mies oli hellä ja minä olin se, joka päätti, että nyt se tapahtuu.
En kadu asiaa, vaikka aion pitää visusti huolen, että omat tyttäreni sitten joskus (jos heitä saan) valitsevat paremmin. Vieläkin olen, vaikka vain hyvin harvoin, yhteyksissä kyseisen miehen kanssa, ja tietäisin saavani hänet nyt ""takaisin"". (Mies naimisissa, suhde monimutkainen...) Mielenkiintoa tähän ei tosin ole, sillä minulla on nyt oman ikäiseni poikaystävä, jota ei mikään vanha ukko voittaisi. ;)

On myönnettävä, että irstas olo tulee tuollaisesta ikäerosta, ja asiaan liittyvä laki ei tietyissä tilanteissa ole aivan turha! Haluan kuitenkin sanoa alkuperäiselle, että sulla on koko elämä edessäsi ja sen takia malta odottaa. Älä sido itseäsi liikaa suhteeseen, pidä ovet avoinna (=älä hankkiudu raskaaksi tms!) Ja ikävä sanoa, mutta mun pitää rehellisesti myöntää, että täysin pentuhan sen mun vanha mies on, oli silloin ja on edelleen ja tulee aina olemaan, fakta mikä fakta! Anna ajan kulua, ottakaa rauhallisesti! Aikaa teillä on koko loppuelämä, jos niikseen tulee. Ja ota tietenkin sukulaisten kritiikki vastaan, sillä jos niin rakastuneita olette, niin ""kaiken se kestää""...
 
Mel Nevercare
Mun mielestä iällä ei ole merkitystä jos muuten synkkaa hyvin. Ite oon 22 ja mies 38 eli 16w ikäeroa. Mut ei todellakaan ole haitannut vaan päinvastoin. Vuoden lopulla tulee 1v2kk yhdessä ja tammikuun 06 alussa vuosi kihloissa
 
Mel Nevercare
Mun mielestä iällä ei ole merkitystä jos muuten synkkaa hyvin. Ite oon 22 ja mies 38 eli 16w ikäeroa. Mut ei todellakaan ole haitannut vaan päinvastoin. Vuoden lopulla tulee 1v2kk yhdessä ja tammikuun 06 alussa vuosi kihloissa
 
Mel Nevercare
Mun mielestä iällä ei ole merkitystä jos muuten synkkaa hyvin. Ite oon 22 ja mies 38 eli 16w ikäeroa. Mut ei todellakaan ole haitannut vaan päinvastoin. Vuoden lopulla tulee 1v2kk yhdessä ja tammikuun 06 alussa vuosi kihloissa
 
Mel Nevercare
Mun mielestä iällä ei ole merkitystä jos muuten synkkaa hyvin. Ite oon 22 ja mies 38 eli 16w ikäeroa. Mut ei todellakaan ole haitannut vaan päinvastoin. Vuoden lopulla tulee 1v2kk yhdessä ja tammikuun 06 alussa vuosi kihloissa
 
Mel Nevercare
Mun mielestä iällä ei ole merkitystä jos muuten synkkaa hyvin. Ite oon 22 ja mies 38 eli 16w ikäeroa. Mut ei todellakaan ole haitannut vaan päinvastoin. Vuoden lopulla tulee 1v2kk yhdessä ja tammikuun 06 alussa vuosi kihloissa
 
mam
Liittyikö seurusteluunnne seksiä? jos liittyi kuinka pian se alkoi? Jotkuthan säästävät seksin avioliittoon, niin kuin minä ja miehenikin.
Seurustelitte kyllä kauan siihen nähden että olisi kestänyt odotaa. Tapauskohtaistahan tuo on, mutta en antaisi oman lapseni seurustella noin suurella ikäerolla!
 
Rapsu
On se kuules eri asia, 23 vuotias, tai vaikkapa 20v, jos on vaik eläkepapan kanssa. Mut 14 v o lapsi kuten 12 v, milloin tuo puuha täl paril alkoi. Liian aikaisin alkanu seksielämä näköjään pilaa naisen. 23 v ja ajattelee kuin teini, että jos synkkaa. . . Mielipidettä tietysti kysyttiin. Tuos vain rikotaan lakia, että tuntuu.Ja pahalta tuntuu.
 
Äiti ulkomailta
Oi! Olen niin onnellinen, että tyttäreni on saanut elää suojattua elämää ja pitkän lapsuuden! Hän on nyt 14,5-vuotias eikä kyllä tulisi kuuloonkaan ap:n kaltainen seurustelu. Vasta vähän aikaa pojat ovat ylipäätään kiinnostaneet, ei seurustele, ei juo, ei polta, ei roiku kaupungilla jne.

Minä olen äiti ja hän on tytär, mutta silti olemme jollain tasolla ystäviä; meistä on mukavaa viettää aikaa yhdessä, matkustella, käydä lounailla jne. Iltaisin saan vielä suukon ja halauksen. Tämä kaikkiko kuuluisi jo jollekin miehelle...? On kyllä miehenkin ajatusmaailmassa vikaa ja paljon, jos 14-vuotiaasta lapsesta on kiinnostunut. Minä ilmoittaisin poliisille.

Ai että tuon ikäisenä jo pitäisi asua yhdessä, hoitaa kotia ja elää arkea? Voi niitä raukkoja, jotka siihen joutuvat. Parikymppisenä on siis jo kaiken kokenut ja voi alkaa odottaa vanhuutta -tuskin se elämä enää paljon ihmeellisiä kokemuksia tuo... Minun käy sääliksi.
 
juristi
Ap: Vankeusrangaistus tulisi, mikäli jäisit kiinni. Mieti asiaa siltä pohjalta.

Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö
Joka

1) on sukupuoliyhteydessä kuuttatoista vuotta nuoremman lapsen kanssa,

2) koskettelemalla tai muulla tavoin tekee kuuttatoista vuotta nuoremmalle lapselle seksuaalisen teon, joka on omiaan vahingoittamaan hänen kehitystään, tai

3) saa hänet ryhtymään 2 kohdassa tarkoitettuun tekoon,

on tuomittava lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä vankeuteen enintään neljäksi vuodeksi.

Lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä ei kuitenkaan pidetä 1 momentissa tarkoitettua tekoa, jos osapuolten iässä tai henkisessä ja ruumiillisessa kypsyydessä ei ole suurta eroa.

Lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomitaan myös se, joka menettelee 1 momentissa tarkoitetulla tavalla kuusitoista mutta ei kahdeksantoista vuotta täyttäneen lapsen kanssa, jos tekijä on lapsen vanhempi tai vanhempaan rinnastettavassa asemassa lapseen nähden sekä asuu lapsen kanssa samassa taloudessa.

Yritys on rangaistava.

7 § (24.7.1998/563)
Törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö
Jos lapsen seksuaalisessa hyväksikäytössä

1) kohteena on lapsi, jolle rikos lapsen iän tai kehitystason vuoksi on omiaan aiheuttamaan erityistä vahinkoa,

2) rikos tehdään erityisen nöyryyttävällä tavalla tai

3) rikos on omiaan aiheuttamaan erityistä vahinkoa lapselle hänen tekijää kohtaan tuntemansa erityisen luottamuksen tai muuten tekijästä erityisen riippuvaisen asemansa vuoksi

ja rikos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.

Yritys on rangaistava.

 

Yhteistyössä