18-vuotias tappoi koululaisen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voippp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos auto olisi ollut bmw tai audi, olisi se mainittu uutisessa, niinkuin hyvään journalistiseen tapaan kuuluu. Myös väri olisi mainittu, jos se olisi ollut musta (BMW).

Kaverin kaveri ajoi upouudella bemarillaan kahtasataa ja päin kalliota. Kaikilta 3 henkilöltä henki pois.

Itse en voinut antaa tällaiselle pällille mitään sääliä, kun kerran ei normaalissa ajotilanteessa auton kuulu kulkea triplasti ylinopeutta.

Mä en pystyisi varmaan elämään enää tuon jälkeen, jos siis itse ajaisin lapsen päälle ja lapsi kuolisi. Hyi kun tekee pahaa ajatellakaan, että tappaisi vahingossa viattoman lapsen... :(

Tuli taas muistutus siitä miten hauras elämä on. Ja paha olla sen kuolleen pojan perheen vuoksi, ajatelkaa, ovat varmaan olleet innoissan kun koulu on alkanut, ostettu reppu ja vaatteet ja sitten käy näin. Oma lapsi saman ikäinen, samaistuin kyllä.

tässähän kyse on huonosta onnesta nemmänkin, poia kun sattui juuri tuohon kohdalle tuskin tämä 18v tahallaan yritti osua(niitäkin on).

Anteeksi nyt vain, mutta jos on kaahattu ylinopeutta, niin ei ole kyse mistään huonosta onnesta. Tahallaan on kaahattu ja se on aiheuttanut onnettomuuden, josta noin vakavat seuraukset.

JOS on ajanut normaalisti ja nopeusrajoitusten mukaan ja silti lähtenyt auto käsistä, niin sitten on kyse huonosta onnesta.

Kovasti voimia omaisille. :(

Musta tuo tappoi sana on kauhea tuossa yhteydessä. Aiheutti luultavasti huolimatomuuttaan toisen kuoleman, mutta tappaminen on silti minusta eri asia. Jos lääkäri tekee huolimattomuuttaan virheen ja potilas kuolee, ei hän minusta tappanut potilasta. Nuo perheenisät, jotka on ampuneet lapsiaan jne, ovat niitä tappajia.

[QUOTE="viola";28944855]Musta tuo tappoi sana on kauhea tuossa yhteydessä. Aiheutti luultavasti huolimatomuuttaan toisen kuoleman, mutta tappaminen on silti minusta eri asia. Jos lääkäri tekee huolimattomuuttaan virheen ja potilas kuolee, ei hän minusta tappanut potilasta. Nuo perheenisät, jotka on ampuneet lapsiaan jne, ovat niitä tappajia.[/QUOTE]

Ei ole huolimattomuutta, jos kaahaa mutkaan niin, että kumit jättää luisumisjäljet asfalttiin. Ajokeli oli kuitenkin hyvä. Teko ei ollut tarkoituksellinen, mutta tuottamuksellinen varmasti. Eli teoriassa, kyllä, teini tappoi pojan.

Ei ole huolimattomuutta, jos kaahaa mutkaan niin, että kumit jättää luisumisjäljet asfalttiin. Ajokeli oli kuitenkin hyvä. Teko ei ollut tarkoituksellinen, mutta tuottamuksellinen varmasti. Eli teoriassa, kyllä, teini tappoi pojan.

Tappaminen tarkoittaa tahallista kuoleman aiheuttamisesta toiselle ihmiselle (tai eläimelle). En usko, että tuo 18v tahallaan aiheutti tuon kuoleman eli tappoi, edes teoriassa.

Ei auta spekuloida, mutta voisiko olla että on katse harhaillut pois tiestä ja auto lähtenyt ajautumaan. Sitten tehnyt nopean korjausliikkeen - liian nopean. Tavallista vasta kortin saaneilla, että vaikea samaan aikaan hoksata oikea jarrutus ja oikaisu.

Minun on paha olla myös tuon ajajan ja hänen perheensä puolesta. Toivottavasti tämä kuski saa kriisiapua.

Yhteistyössä