Hae Anna.fi-sivustolta

1. Palvelimen ylläpitotöiden johdosta foorumi ei ole käytettävissä perjantaina 19.7. noin klo 06.00 - 07.00 välisenä aikana. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa. Pyrimme pitämään tauon mahdollisimman lyhyenä.

Annan toimitus
    Dismiss Notice

1969

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä deebsteri, 24.06.2014.

1. deebsteri Vierailija

Mä olen saanut naisilta yksöiselämänkin puolella sen verran, ettei tarvitse, kuin syvää kunnioitusta heitä kohtaan tuntea. Se mitä vastustan on tämä vallalla oleva feminismi, jossa naisen uloste pyritään nostamaan korkeammalle arvotasolle, kuin miehen elämä. Ja se jos olen siitä katkera se ei kiinnosta mua muuten pätkääkään.

2. deebsteri Vierailija

Ei thaikut ole mikään unelmien täyttymys, mulle. Aasia on lankemassa pikkuhiljaa samaan tilanteeseen, siellä nyt vaan se miehen kukkaro oikeasti tuo leivän monelle akalle. Miltei tässä koko maapallon naisväestössä on anyway, potentiaalia joutua inhottavan feminismirikkaruohon kukittamaksi. Jotkut naiset sentään tajuavat, että pitää vaihtaa puolta ja nopeasti, mutta se ei ole useimmille helppoa. Ainakin pohjoismaissa 90% naiset saa sellaiset oltavat, joita useimmat miehet eivät KYKENE edes kohtuullisesti hahmottamaan. Monet näistä naisista on kouriintuntuvasti pilalla, eikä sellaista masiinaa ole, joka saa heidän päähänsä taottua järkeä. Mutta onneksi syntyy uusia nettiportaaleja- ja sivustoja, joilla naiset voivat tehdä irtioton ja ainakin yrittää elää miesten kanssa rinnakkain.

Sori hutaistumpi teksti, alkaa jo itseänikin väsyttää.

Käytännössä naisten pitää lyödä ittensä miesten eteen. Ei tässä oikeastaan ole muuta tehtävissä. Ja sitten se tiukka yksavioisuuskin on kyllä sellainen historian veritulppa, mitä harvemmin thaimaan lennollakaan kukaan joutuu kokemaan.

3. etkö näe Vierailija

Sanot ensin muka arvostavasi

Sitten sanot noin

On sulla pää sekaisin jos todella on sellainen näkemys että naisen uloste on korkeammalla arvotasolla kuin miehen elämä.

Se mitä sun kirjoituksistas tulee heti voimakkaasti mieleen on katkeruus ettet ole saanut naista ainakaan tarpeeksi. Samasta kumpuaa kaunas "menestyvämpiä" miehiä kohtaan.

4. what a....??? Vierailija

Minä luulin että tämä on yliluonnollisten ilmiöiden keskustelupalsta mutta tämä onkin jonkun kaiffarin yksityinen palsta jossa hän ketjukaupalla purkaa ja itkee naisangstiaan ja traumojaan.

5. alli jalli Vierailija

Sitä avohoito tarkoittaa. Pääsee koneelle milloin tahansa.

6. aurinko Vierailija

Olisi valinnut jonkun muun palstan.

7. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    .........

Last edited: 22.08.2014
  8. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ........

9. deebsteri Vierailija

Rakkaus on pyytettömyyden taso, joka edellyttää suoraa elämänviisautta. Yleisesti ihmiset haluavat toimia järjestelmän osasina. Sen takia demokratiakaan ei käytännössä toimi, kun kaikki tekevät pakkomielteenomaisesti samoja juttuja ajattelematta itse juuri lainkaan.

Itse suhtaudun ihmisiin avarakatseisesti. Uskon, että monien ihmisten rumuudelle on selitys, johon on jumalallinen vastaus. Hyvä ulkonäkö on oma kehitysvaiheensa, mutta sitä on helppo käyttää väärin. Vaikken itse ole ulkoisesti mikään statusuros, olen löytänyt hyväulkonäköisten keskuudesta eniten seuraa ja vastakaikua. Tämä selittyy ehkä sillä, että ulkonäkö helpommin kuitenkin vapauttaa johonkin jumalallisempaan tehtävään. Itse olen usein ohjannut hyvännäköiset naiset maksimoimaan seksuaalisuuttaan ja käyttämään seksuaalisuutta aseena vallan uudelleengeneroimiseksi. Globaali ongelma on se, että hyvännäköiset naiset usein käyttävät aikaa laittaumieen, mutta eivät kuitenkaan yritä maksimoida seksuaalista potentiaaliaan. Olen painottanut sitä, että pitää olla paljon koruja ja erityisesti hopeisia ja käsirautoja pitää omistaa Ne vähentävät aina parasiittien läsnäoloa ja mahdollistavat korkeampaa kanavointia.

10. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ,........

11. deebsteri Vierailija

Ihmisten väliset eroavaisuudet ovat yleisesti aika pieniä, koska takana on sama keskusjohtoinen (tunkkainen) mielipideilmasto.

Uuden natsismin nousu itärajan takaa on mahdollinen, koska sitä vastaan ei olla puolustauduttu.
    Se, ettei olla puolustauduttu kertoo tarinaa vallan generoimisen yleistasosta.

Rakkaudesta kyllä virheellisesti puhutaan paljon, mutta typerysten välille syntyy vain emotionaalisia kokeiluja. Ihmiset nähdään vitriineihin ladottuina paakkelsseina, jotka mahdollisesti voisivat tarjota jonkinlaisen seikkailun omalle minäkuvalle.

Näin löyhään määritelmään ei voi täyspäinen nojata. Hyvännäköisyytensa hyödyntäminen ja seksuaalisuuden vapauttaminen on naisilta hukassa. Miehet sentään ovat oppineet palvomaan seksiä lähes loputtomasti. Naisetkin voisivat, olen nähnyt yksilötasolla miten se tapahtuu. Biologisia esteitä ei käytännössä ole.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri