1v 4kk ja raivokohtaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
mentiin päiväunille hieman aikataulusta myöhässä. tyttö olisi halunut leluja hakemaan sängystä päin,sanoin että ei nyt haeta leluja nyt nukutaan siitäkös riemu repes,alkoi huutaan kiemurteleen,puremaan,hakkaan itseänsä..ei rauhoittunut vaikka tultiin sängystä pois vaan hakkas päätään lattiaan,kun halusi sylistä pois..vein pinnikseen ja siellä nyt raivoaa unen rajamailla,käyn välillä silittämässä päätä,kun ei syliin halua. mitä tää on? tunti meni ja nyt tuli uni,selvästi oli yliväsy,mutta huh..

Se on mielipiteen ilmaisu :D Kyllä meilläkin näytetään taivaan merkit jos joku asia ei ole mieleen, haasteena onkin sitten itse pysyä rauhallisena kun pikkukaveri viskoo kaikki tavarat ilmaan mitkä silmiin osuvat |O

Samaa kuin muutkin sanon eli tervetuloa uuteen ikävaiheeseen :D

meillä tyttö 1v5kk ja pari kuukautta nyt ollut näitä 'mielenilmauksia' ja tuntuu että vaan pahenee... Sen sijaan itse olen oppinut reagoimaan niihin yleensä aika oikealla tavalla joten eivät kestä kauaa, yleensä....

Kiellon takana vaan pysyttävä ja lapsi saa sitten raivota lattialla jos siltä tuntuu. Syliin en käy hakemassa vaan menen esimerkiksi lattialle istumaan ja kysyn että haluaako tulla ja jos tulee niin sitten sylitellään, jos ei niin saa raivota. Jos sänkyyn mennessä alkaa riehumaan niin saa siellä sitten huutaa.

Voimia :D

jossain kohtaa pumpukat alkavat sitä omaa tahtoaan tuomaan julki, ja ovat äärimäisen pettyneitä kun huomaavat etteivät saakaan sitä läpi.
Ei sen kummempaa.
Äiti pysyy vaan rauhallisena ja selvittää lapselle mistä on kyse nyt, ja estää tietenkin lapsen satuttamasta itseään.

onnen toivotukset on aina vanhemmille paikallaan, onhan he varsin suuri lahja meille.
t. neljän äiti

Yhteistyössä