1v. synttärilahja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yx leipuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yx leipuri

Vieras
Tytön 1v. synttärit lähestyy jo kohta tulee kyselyjä et mitä ostaa lahjaksi. Oon aina ollu tosi huono vastaamaan tälläsiin kysymyksiin kun en oikeen kehtaa pyytää mitään :) Mitä sinä olisit halunnut lapsellesi 1v. synttärilahjaksi?

Itse en toivonut mitään, isovanhemmat ja kummit saivat itse ostaa mitä halusivat.
Kuitenkin itse ostan aina kaiken tarpeellisen.
Eikö leikkikeittiö ja dublot ja potkumopot ole aika kalliita synttärilahjoja lapselle, joka ei oikeastaan edes tajua niistä mitään..
--
Mutta lahjaksi kuitenkin sai: Puisia palapelejä muutaman, kuva-/sanakirja- sarjan, puupalikoita ja ensikynät.

Alkuperäinen kirjoittaja fas:
Itse en toivonut mitään, isovanhemmat ja kummit saivat itse ostaa mitä halusivat.
Kuitenkin itse ostan aina kaiken tarpeellisen.
Eikö leikkikeittiö ja dublot ja potkumopot ole aika kalliita synttärilahjoja lapselle, joka ei oikeastaan edes tajua niistä mitään..
--
Mutta lahjaksi kuitenkin sai: Puisia palapelejä muutaman, kuva-/sanakirja- sarjan, puupalikoita ja ensikynät.

Joo, enkä kyllä halua leikkikeittiötä, dublot löytyy mummolasta :)
Sanoinki esim. jouluna et ostakaa mitä haluutte :) Mut kehtaisko sitä sanoa esim. kummille jos kysyy niin anna 20? niin ostan tarhatossut :D ja en todella halua edes mitään isoja ja kalliita lahjoja.

Yhteistyössä