1v2kk ei kävele tai seiso ilman tukea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
pitäisikö huolestua? Seisoo kyllä tukea vasten, konttaa jne. mutta ei kävele eikä seiso ilman tukea. Ei oikein edes yritä. Tuntuu että kaikki muut saman ikäiset ja nuoremmatkin juoksee jo kovaa vauhtia.

Nooo, mullapa onkin 1v9kk joka ei kävele tuetta...
Joten sinuna en olisi vielä huolissani, lapset ovat niin erilaisia.
Itse vaan toivon kovasti, että tuo oppisi kesään mennessä kävelemään, mä en oikeesti enää jaksa kantaa noin isoa lasta. :)

Ei hätää, varmaan kohta jo alkaa työntämään kärryjä ja pikkuhiljaa uskaltaa päästää niistä irti.

Lapset kehittyvät omaan tahtiinsa, eikä lapsesi ole edes jäljessä kehityksestä, vaikka itsestäsi siltä tuntuisikin.

No ei todellakaan. Meillä eka lähti kävelemään 10kk iässsä ja kaikki hokivat että toinen lähtee aikaisin esikoisen perässä. No toinen lähti reilu 1v4kk. Nyt ikää 1v7kk ja kahdten viikon treenauksen jälkeen pomppii nyt jo täysillä trampoliinilla isosiskon kanssa. Ensin lenteli mutta nyt pysyy jo aikalailla pystyssä.

Mun lapsi lähti kävelemään tuetta 1v4kk iässä. Siihen saakka piti tyyliin sormenpäällä kiinni pöydästä. Eli ei varsinaista tukea ottanut, mut ei uskaltanut olla ilmankaan. Eipähän tullut kuhmuja päähän, kun osas homman heti alkuunsa kunnolla ;)

Yhteistyössä