2,5kk ja levottomuus.

  • Viestiketjun aloittaja heljä
  • Ensimmäinen viesti
heljä
meidän poika on nyt n.2,5kk ja hänestä on tullut jotenkin levoton...kuuluuko tämä tähän ikään jotenkin??pienenä usein viihtyi pitkiäkin aikoja sylissä ihmetellen nyt ei niinkään.samoin ennen niin leppoisat yöunet ovat muuttuneet levottomiksi...poika saattaa olla unessa mutta heiluu ku mikäkin ja penttaa menemään...olen kuullut jostain ""ympäristölle avautumisen vaiheesta""..onko sellaista oikeasti vai onko se tuulesta temmattua???saattaa joskus niin innoissaan sätkiä ja jokellella että puklaa..onko tämä nyt ihan normaalia?...
 
Pikku-myy
Jos teidän poika näkee unia päivän tapahtumista!? Meillä ainakin tyttö 3 kk alkoi tuohon aikaan tajuamaan käsiänsä ja jalkojansa ja että niillä voi huiskia ja potkia pirusti.. meilläkin jopa puklattiin/puklataan, jos meno äityy kovaksi. Nyrkit on koko ajan suussa ja joskus menee niin syvälle, että siitäkin tulee puklu.
En voi sanoa, että on levoton, mutta tosi virkeä ja touhukas. Olisiko tämä halu oppia nopeasti kaikkea uutta syynä siihen, ettei viihdy enää niin hyvin sylissä?? Kun on tylsää? :) Näin minä olen päätellyt ja nyt me maataan molemmat lattialla ja jutellaan ja sätkitään....heh...
 
Chloe
Tutulta kulostaa :) Tosin meillä viihdytään myös sylissä ja yöt nukutaan hyvin, mutta meilläkin poika ähisee kovasti nukkuessaan. Kädet ovat löytyneet; nyrkki kokoajan suussa ja silmä kierossa tuijotetaan kättä ;)

Tuo ""ympäristön avautuminen"" on varmaa ihan totta, ihan parin viikon aikana poika on muuttunut todella paljon; kehittynyt roimasti :)
 

Yhteistyössä