2,5v pojan vaatekoko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vfdb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
miksi et kysy lapsen äitiltä? :) se kun voi olla mitä vaan 86-104 cm välillä,luultavammin 92 tai 98... tosi tylsä jos on liian pieni,tai jos on selkeesti talvivaate ja sopiva vasta kesällä.

Meillä 2v 3kk poika käyttää 98 cm vaatteita, on ehkä hieman normaalia pidempi mutta osta mielummin liian isoa kuin liian pientä. 2-vuotislahjaksi sai 104 paidan mistä kääritään vähän hihoja ja hyvä on :)

Etkö vois kysyä pojan vanhemmilta, mitä kokoa tarvittais? Tai vaikka facen kautta lapsen tädiltä/kummilta/mummulta. Voit mun mielestä kysyä, vaikket heitä henkilökohtaisesti tuntisi - kirjoitat vaan, että olen Irma, Pirkon kaveri ja olen ostamassa hänen pojalleen Aapolle joululahjaksi vaatetta, osaisitteko kertoa A:n vaatekoon ettei ainakaan tulisi liian pientä ostettua? Ja jouluterveiset perään. :)

Kysy vanhemmilta niin tulee ainakin oikea koko. Eikai sen lahjan tarvitse olla vanhemmille yllätys ja ne ehkä osaisi kertoa mitä vaatetta kannattaisi ostaa niin siitä olisi sitten vielä hyötyäkin :)

Komppaan muita, kysy vanhemmilta. Meillä vajaa pari vuotiaalla pojalla käytössä vaatteita koissa 80-98/104. Sen lisäksi, että lapset ovat eri kokoisia, ovat vielä eri merkkisetkin vaatteet mitoitukseltaan tosi erilaisia. Meillä on mm. useammat housut kokoa 86 menneet pieneksi, mutta samalla käytössä on vielä 80 cm housuja. Ja toisaalta muutamat 92 housut ovat aivan liian isoja.

Yhteistyössä