2 isoa koiraa tänään kaivopuistossa.. tapahtuipa sitten näin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mun muru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mun muru

Aktiivinen jäsen
05.05.2008
10 344
2
36
2 Isohkoa koiraa hyppi vapaana n. 50 m omistajastaan suoraan piknikpeitollemme jossa olin minä, mieheni ja ystäväni sekä puolivuotias poikani + ruoat.

Valitin omistajalle ja hänen mukanaan olevalle miehelle asiasta ja suojasin samalla lapsen menemällä kädet levällään lapseni eteen.

Omistajan kanta asiaan oli että minä käytökselläni saatan aiheuttaa sen että koira puree.. Eivät ne muuten kuulemma pure...

Sanoin että soitan poliisin niin kummatkin miehet alkoivat täysiä huutamaan
"JÄKÄ JÄKÄ JÄKÄ..." ja tekivät sitä pitkän aikaa. Toinen miehistä myös käveli hetken meitä kohti kädet puuskassa.. mutta perääntyi silti.

Miehet olivat n. 30+ vuotiaita. Koirat taas vaikuttivat suht nuorilta ja rotua en tunnista..tummanruskeita. Rakenne muistutti susikoiraa. Koirat eivät silti purreet ketään meistä. ( sillä kertaa )

Tunteeko kukaan niin voin käydä kylässä? Mitä mieltä noin muuten asiasta?
Miksi mulle käy aina näin. Tosin tällä kertaa säästyin rei-iltä jaloissa ja käsissä:)

No mikset sitten soittanut niitä poliiseja, mä ainakin olisin soittanut. Koiria ei ensinnäkään saa pitää irti ja se että vielä aukoivat päätänsä, eivät olisi mulle ainakaan enää aukoneet.

No kyllä tässä ärsyttäviä oli ne koiran omistajat jotka eivät viitsineet laittaa koiriansa kiinni jos meinaavat käydä vieraan ihmisen kimppuun. ja kehtaavat vielä uhata et voi purrakkin.

Ymmärtääkseni ap ei leiriytynyt koirapuistoon. Muualla omistajan on kyllä pidettävä eläimensä hallinnassa. (No tietty koirapuistossakin, mutta ymmärrätte eron)

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Oisitkohan lievästi ärsyttävä tyyppi. Ei se puisto sinun ole.

Kuules nyt. Koirilla on tällä hetkellä kiinnipitoaika. Ja vaikka ei olisikaan, niin yleisellä paikalla ei saa pitää koiria irti.

Taajamassa ei koiria saa pitää irti. Omistajat olivat erittäin väärässä, ja poliisille olisi ollut hommia.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:

Kuules nyt. Koirilla on tällä hetkellä kiinnipitoaika. Ja vaikka ei olisikaan, niin yleisellä paikalla ei saa pitää koiria irti.

Taajamassa ei koiria saa pitää irti. Omistajat olivat erittäin väärässä, ja poliisille olisi ollut hommia.

Peesaan! Ja omistan koiran.

Hui kamala! Ite pelkään tosi paljon koiria ja ihan varppina olisin soittanut poliisit ja huutanut varmaan apua jo kun olisivat lähestyneet :( Etenkin jos olisin ollut pienen vauvan kanssa :(

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:

Peesaan! Ja omistan koiran.

Peesi, ja mä en olisi vain uhannut soittaa poliisin vaan olisin todellakin tehnyt sen. Kuka helevetin järjen jättiläinen pitää koiria irti Kaivarissa...?

Ja minullakin on iso koira itselläni.

Viime kesänä mä olin piknikillä puistossa silloin puolivuotiaan kanssa. Yks vapaana oleva koira kiinnostui meidän eväistä ja tuli monta kertaa lokkeilemaan siihen viltille. Lopulta kusas meidän aurinkovarjon juureen. :kieh: siinä vaiheessa omistajaki tajus pyytää anteeks ja tarjoutui putsaa meidän viltin. miksi niitä koiria pitää pitää vapaana - varsinkaan kun se ei ole luvallista!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hui kamala! Ite pelkään tosi paljon koiria ja ihan varppina olisin soittanut poliisit ja huutanut varmaan apua jo kun olisivat lähestyneet :( Etenkin jos olisin ollut pienen vauvan kanssa :(

Poliiseja harkittiin tovi. Mutta pelotettuna kun sanoin sen ääneen niille miehille niin lähtivät pois ( Myös tavallaan hyvä että lähtivät pois. ). Oma pulssini oli kauhukorkeuksissa. Pelkään myös hiukan vapaita isohkoja koiria johtuen menneistä tapahtumista.