2 kk naimisissa ja mietin salaa eroa mieheni selän takana. jätänkö hänet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mila"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mila"

Vieras
ja laitan eropaperit menemään. rakastan miestäni, mutten tunne mitään intohimoa häntä kohtaan. viikko sitten mieheni järjesti minulle yllätysillallisen mutta sinä iltana vain söin hiljaa ja muutaman kerran vilkaisin miestäni, ja hän ihmetteli miksen keskustele kunnolla. toisaalta en haluaisi erota, koska mieheni on mitä kultaisin mies.

[QUOTE="maria";27909932]no voi harmi :( Olisitko miettinyt asioita ennen naimisiin menoa,vaikutat kovin nuorelta. Onko se intohimo se tärkein ominaisuus?[/QUOTE]

intohimo ei ole tärkein ominaisuus. olen nuorempi kuin mieheni, mutta hän usein ihmettelee miksen halua. mieheni on ihana ja ymmärtää eikä painosta mihinkään. hän haluaa keskustella asiat heti läpi.

Miksi menit hänen kanssaan naimisiin.

Seurusteluaikana ja avioliiton alussa ollaan yleensä vielä vaaleanpunaiset lasit silmillä ja se toinen on ihana ja tekee mieli toista koko ajan ja kaikki on täydellistä.

Sitten ne lasit putoaa ja alkaa arki, mutta jos sinä et tunne miestäsi kohtaan kunnolla, niin miksi menit naimisiin hänen kanssaan.

Onko hän paljonkin sinua vanhempi, viehättikö sinua jokin "isällinen" rauhallinen ominaisuus vai miksi

Miksi menit hänen kanssaan naimisiin.

Seurusteluaikana ja avioliiton alussa ollaan yleensä vielä vaaleanpunaiset lasit silmillä ja se toinen on ihana ja tekee mieli toista koko ajan ja kaikki on täydellistä.

Sitten ne lasit putoaa ja alkaa arki, mutta jos sinä et tunne miestäsi kohtaan kunnolla, niin miksi menit naimisiin hänen kanssaan.

Onko hän paljonkin sinua vanhempi, viehättikö sinua jokin "isällinen" rauhallinen ominaisuus vai miksi

16 vuotta vanhempi on. rakastan ja kunnioitan häntä, mutten edes seurusteluaikana tuntenut mitään halua mennä sänkyyn. naimisiin menin, koska halusin turvallisen ja rakastavan miehen, joka jakaa samanlaiset elämänarvot kanssani. kaikki on vaan niin uutta, mutta kyllä tämä tästä vielä paranee.

Jos tässä vaiheessa mietit tuota, niin tuskin suhde tulee koskaan toimimaan.

Intohimo on tai ei ole... ei sitä voi väkisin kehittää. Ehkä tyydyt elämään "kultaisen miehen kanssa", mutta joku päivä "heräät" katkeroituneena elämääsi, ja tajuat haaskanneesi vuosia.

Eihän tuo ole reilua sinulle, eikä puolisollesi. Valitettavasti.
Hätiköidä ei kannata, mutta ajatustyötä olisi syytä tuossa tilanteessa tehdä.

[QUOTE="mila";27910014]16 vuotta vanhempi on. rakastan ja kunnioitan häntä, mutten edes seurusteluaikana tuntenut mitään halua mennä sänkyyn. naimisiin menin, koska halusin turvallisen ja rakastavan miehen, joka jakaa samanlaiset elämänarvot kanssani. kaikki on vaan niin uutta, mutta kyllä tämä tästä vielä paranee.[/QUOTE]

Hmm. Ajan myötä suhteeseen tulee arki ja kaikki tasaantuu. Elämä on turvallista ja hyvää.
Mutta jotenkin vain pelkään, että suhteestasi ei tule parempaa.

Sinä olet varmaankin parikymppinen ja miehesi lähemmäs 40v.
Se on iso ikäero. itse olen 39 ja silloin kaksikymppisenä oli elämäni ja toiveeni aivan erilaiset.

Kaikki saavat tehdä virheitä. Sinun virheesi oli ottaa ikääsi nähden vanha ukkeli mieheksi.
Olkoon vain kuinka turvallinen, mutta sinä olet nuori, sinun täytyy kokea suhteessa se huumaava rakastuminen.

Teillä ei vielä ole lapsia, joten neuvon sinua ottamaan eron ja etsimään rinnallesi ikäisesi hyvä nuori mies.

Olen samaa mieltä kuin "mietin", mutta silti sen huuman voi kyllä kokea tuollakin arvioidulla ikäerolla, jos on ylipäänsä kemiaa - ap:lla ja hänen puolisollaan sitä ei oikein vaikuta olevan.

Hmm. Ajan myötä suhteeseen tulee arki ja kaikki tasaantuu. Elämä on turvallista ja hyvää.
Mutta jotenkin vain pelkään, että suhteestasi ei tule parempaa.

Sinä olet varmaankin parikymppinen ja miehesi lähemmäs 40v.
Se on iso ikäero. itse olen 39 ja silloin kaksikymppisenä oli elämäni ja toiveeni aivan erilaiset.

Kaikki saavat tehdä virheitä. Sinun virheesi oli ottaa ikääsi nähden vanha ukkeli mieheksi.
Olkoon vain kuinka turvallinen, mutta sinä olet nuori, sinun täytyy kokea suhteessa se huumaava rakastuminen.

Teillä ei vielä ole lapsia, joten neuvon sinua ottamaan eron ja etsimään rinnallesi ikäisesi hyvä nuori mies.

en halua ketään toista kuin mieheni ja olen todella rakastunut mutten intohimoinen seksin suhteen. miehelle se ei ole ongelma mutta ehkä menimme liian pian naimisiin. mitään emme kadu.

[QUOTE="mila";27910114]en halua ketään toista kuin mieheni ja olen todella rakastunut mutten intohimoinen seksin suhteen. miehelle se ei ole ongelma mutta ehkä menimme liian pian naimisiin. mitään emme kadu.[/QUOTE]

No, mikä sinun ongelmasi sitten on?
Juurihan mainitsit miettiväsi salaa eroa. Nyt hyökkäät silmille, kun ihmiset kommentoivat kirjoitustasi, mitä ilmeisesti toivoit.
Ellei teillä ole intohimoa 2 kk avioitumisen jälkeen, ei sitä ihan heti tekemälläkään tehdä. Intohimottomassa suhteessa eläminen ei tietenkään mahdotonta ole, mutta kuluttavaa pidemmän päälle.

Yhteistyössä