2+.lta TULI VASTAUS AVAUKSEENI, koskien kyselyn ILMAISLEHTEÄ!

Palstan KAUNOTAR

Aktiivinen jäsen
21.08.2007
2 531
1
36
Oulun naapurikunta
Hei,

ja kiitos kun aloitit viestiketjun tästä asiasta.
Itselläni ei ollut tiedossa, että kyselyn kanssa olisi ollut ongelmia. Selvitin asiaa luettuani tämän ketjun.

Jostain syystä, valitettavasti, kaikki kyselyssä annetut yhteystiedot eivät olleet kirjautuneet järjestelmäämme, ja jokaiselle kyselyyn vastanneille ei ole lähtenyt Kaksplus-lehteä. Vastauksenne ovat meille tärkeitä ja arvokkaita, ja näin ei tietenkään pitänyt tapahtua.

Oheisesta linkistä pääset sivulle, josta voit tilata tuoreen Kaksplussan. Toivon, että se korvaa aiheutunutta harmia. Lehti tulee noin viikon kuluessa lomakkeen täyttämisestä.

Klikkaa tänne:
http://kaksplus.fi/kaksplusfi-asiaa/naytenumero

Marraskuisin terveisin,

Reetta Mentu
Tuotepäällikkö
Kaksplus

Alkuperäinen kirjoittaja Palstan KAUNOTAR:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Kannatti "vinkua" :D =)

Mä en ole lähettänyt kaksplussan toimitukselle mitään pyyntöä. Ovat lukeneet palstaa ja löytäneet mun avauksen sieltä.

ai joo, mä käsitin että oisit tehnyt reklamaation ja laittanut siihen äkäiseen sävyyn liitteeksi aihetta käsittelevän ketjun. :D :ashamed: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Palstan KAUNOTAR:
Kannatti "vinkua" :D =)

Mä en ole lähettänyt kaksplussan toimitukselle mitään pyyntöä. Ovat lukeneet palstaa ja löytäneet mun avauksen sieltä.

ai joo, mä käsitin että oisit tehnyt reklamaation ja laittanut siihen äkäiseen sävyyn liitteeksi aihetta käsittelevän ketjun. :D :ashamed: :D

Juu en ..lukevat näköjään palstaa:)

Yhteistyössä