2 miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sebastian, kuulostaa aivan samanlaiselta tuo sun kokemuksesi, kuin omanikin, tosin vain sillä erotuksella, että meitä naisia oli kaksi ja miehiä yksi eli mä olin kolmentena erään pariskunnan kanssa. Mies pystyi ""hoitelemaan"" meidät molemmat naiset todella hyvin ja meillä oli tosi hauskaa. Homma kaatui lopulta samaan, kuin teillä eli mies ihastui minuun ihan liikaa ja katsoin paremmaksi lopettaa koko jutun. Yhä vielä tuo mies ottaa muhun silloin tällöin yhteyttä ja ehdottaa tapaamista, mutten halua häntä enää.

Uskon kyllä sen että olisit mielellään vaihtanut paikkaa sen naisen kanssa ;)) Kyllä se on hyvin tärkeä toi luottamus ja että kemiat toimii ja kaikki ajattelevat samalla tavalla. Silloin nautinto on mahtavaa.

on tää hauska lukea näitä höpötyksiä. ensin keskustelu on asiallista, kun keskustelu etenee alkaa nää epätoivoiset peräkammarin pojat ehdottelemaan ja tarjoamaan pientä nysäänsä naisille. ei ihme ettette saa naista. ei kait kukaan täysjärkinen nainen täältä elleistä miestä hae? kaikki työttömät luuserit tai väsähtäneet toimistorotat tänne kirjoittelee.

""Sukkela"", kyllähän ihmiset hakee tänä päivänä paljonkin seuraa netin kautta. Mitä väliä sen on, mikä instassi sitä palstaa ylläpitää tai mikä palstan nimi on? Onko se jotenkin ""kunniallisempaa"" ja ""tervejärkisempää"" etsiä seuraa jostakin Iskurista tai Deitti -sivustolta? Eiks netin yksi mahdollisuus ole juuri se, että sitä kautta on helppo tutustua uusiin ihmisiin ja jutella vähän ""rohkeammistakin"" aiheista?
Ja ehkä noi miehet ei käy missään baareissa tms. missä tapaisi naisia? Ja mistä me tiedetään, vaikka tapaisivat paljonkin naisia netin ulkopuolella. Ei se tarkoita, jos tänne kirjoittaa, etteikö ihmisillä olisi muuta elämää. Ei kaikki nettiä käyttävät miehet tai naisetkaan ole mitään surkimuksia, luusereita, rumiluksia tai muuten epätoivoisia ja tuskin netinkäyttö on mitenkään yhteydessä peniksen kokoon... :o). Sulla on vähäsen suppea toi sun näkökantasi tähän netin käyttöön, jos noin ajattelet vielä 2000 -luvulla. No, mielipiteensä kullakin, sallittakoon se sinullekin :o). J

a sitäpaitsi, tuskin nuo miehet mun kanssani tosissaan ovat, kunhan nyt heittävät läppää...sanoihan, että sellaisia miehiä, jotka ovat tosissaan tämän asian kanssa, on todella vaikeaa tavoittaa - puhetta kyllä riittää :o)

No tulihan se selväksi :o). Vai että samalta alueelta :o). Tunnetko sä ketään sopivaa miestä, joka olisi halukas tämmöiseen leikkiin vai oliskos se sitten mun heiniä etsiä se toinen mies?

kyl oot tyhmä akka sinäkin! epätoivoiset runkkarit etsiskelee zäteistä seuraa kun eivät naamaansa kehtaa ulos työntää. ota ihmeessä täältä joku epätoivoinen amisjätkä kyhnäämään jalkojesi juureen, mutta älä sit valita jos se einari epätoivo jää roikkumaan! taidat olla itsekin nippanappa peruskoulun klaarannut xxl-kokoa oleva siideriä lipittävä lortto?

""Sukkela"", en ala tässä tämän enempää sun kanssa nahistelemaan, mutta siinä kyllä erehdyt, jos pidät mua tyhmänä tai jonakin ""lorttona"" (mitä sekin mahtaa tarkoittaa, ei ainakaan kuulosta kivalta...) Luuletko sinä, etten minä tiedä, miten nettituttavuuksien kanssa tulee toimia?? Eiköhän se ""epätoivoinen amisjätkä"" paljastu viimeistään siinä vaiheessa, kun livenä tavataan ja ne ekat livetapaamiset eivät todellakaan ole missään hotellissa, vaan jossakin julkisessa paikassa, mistä on yksinkertaista häipyä, jos naama tai mies ei muuten miellytä ja sama myös päinvastoin. Minä kehtaan kyllä mennä näytille ihan omana itsenäni kaikkien kilojeni kanssa ja sitä paitsi en juo siideriä tai paljon muitakaan alkon tuotteita ja koulujakin olen käynyt jonkin verran :o). Ole hyvä ja siirry toiseen keskusteluun, jos stressaa lukea meidän tyhmien ihmisten kirjoitteluja.

Sinun on vaikea löytää kumppaneita kivaan yhdessäoloon?
Asun pikkasen samoilla seuduilla kuin sinä,..........eli onko syytä ajatella pidemmälle...............?

Sebastian, ei mulla ole mitään vaikeuksia löytää yhtä miestä, en siis ole varsinaisesti seuraa vaikka, vaan kyse oli kahdesta yhtäaikaa :o). Ne miehet, jotka entuudestaan tunnen, eivät ole innostuneet ajatuksesta 2m+1n ja minua ajatus kiehtoo kovasti...

Tämähän juuri on näiden kimppojen ehkä pahin ongelma. Eli että etsitään sellaisia henkilöitä, joiden kanssa kemiat sopii ja jotka miellyttävät myös fyysisesti. Eli tietyllä tavalla etsitään myös jonkinasteista ihastumistakin. Mutta jos sitä ei pysty hallitsemaan, niin homman balansii kärsii ja metään mennään :(

Itse tunnustaudun naiseni kanssa ensisijaisesti juuri 2M+N kimpan vaalijaksi, mutta eipä se kolmannen löytäminen mikään helppo nakki olekkaan. Meillä tosin jo yhteisiä kokemuksia sen verran takana, ettei kummankaan meidän puolelta koidu ongelmia vaan olemme kumpainenkin sinut mitä tästä haetaan ja miten asia käsitellään. Mutta taannoin kyllä jäi yksi mies seksin jäljiltä kuolaamaan naiseni perään, joskin hän oli sellainen ""kätevä sinkku"" ;-) Ukkomiehet turvallisempia, mutta toisaalta kaikki hankalammin järjestettävissä eikä toisaalta tunnu hyvältä jos hän tekee sen oman naisensa selän takana, luvatta.

Etsiminen netistä on alkanut kyllästyttää, koska kirjo on niin järkyttävän suuri. Tarjontaa kyllä löytyy, mutta tällä hetkellä suuntauksemme on satunnaisissa livetapaamisissa.

Katsotaan mitä elämä eteen heittää ilman sen suurempia hakuja :-)