D
Dhea
Vieras
Meidän poika tuli juuri 2- vuotiaaksi ja uhmaikä näyttäisi alkaneen. Suurin ongelma on syömisessä... Kolmisen viikkoa on jo elänyt melkein pelkästään maidolla. Ruokailutilanteet alkaa olla aika ahdistavia näin äidin näkölulmasta. On kokeiltu eri ruokia, syöttämällä ja annettu syödä (sotkea) itse, mutta ruoka lentää vain koiran suuhun, tai laittialle jos koira on komennettu muualle.
Nyt, kun tilanteeseen yrittää sekaantua myös anoppi ja oma äitini, kaipaisin vähän "uskonvahvistusta". Anoppi kun on sitä mieltä, että pojan vatsa menee pilalle jos annan hänelle 6 kk pilttisoseita, niistä ei kuulemma saa tarpeeksi energiaa. Toisaalta anoppi olisi valmis antamaan kakkua ja pullaa "että söisi edes jotain". Minä olen vakaasti sitä mieltä, että jos ruoka ei kelpaa, ei tarvitse herkkujakaan...
Mitä mieltä olette?
Nyt, kun tilanteeseen yrittää sekaantua myös anoppi ja oma äitini, kaipaisin vähän "uskonvahvistusta". Anoppi kun on sitä mieltä, että pojan vatsa menee pilalle jos annan hänelle 6 kk pilttisoseita, niistä ei kuulemma saa tarpeeksi energiaa. Toisaalta anoppi olisi valmis antamaan kakkua ja pullaa "että söisi edes jotain". Minä olen vakaasti sitä mieltä, että jos ruoka ei kelpaa, ei tarvitse herkkujakaan...
Mitä mieltä olette?