2-vee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä lahjaksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä lahjaksi

Vieras
Kummipoitsuni täyttää 2-vuotta. Mistä sen ikäiset tykkää? Millaset lelut parhaita ja kivoimpia? .... Vaatteita heillä on paljon, kun on 4 vanhempaa sisarusta, mutta kai niitäkin aina tarvitaan? En ole valitettavasti ollut paljon hänen kanssaan tekemisissä, kun itselläni pieni vauva ja asutaan eri paikkakunnilla. Tahtoisin senkin takia antaa jotain spesiaalia...:) Haluaisin antaa jotain, josta lapsi tykkää kovasti tai josta hänelle jää kiva muisto tai josta olisi hyötyä, mutta kuitenkin lapselle mieleinen. Ei siis mitään kynttilänjalkaa tai astiastoja....

Oma kaksivuotiaani tykkää kovasti seuraavista: Brion puinen junarata, lasten siivousvälineet, vauvanukke muutamilla varusteilla, puinen hella kattiloilla, Duplo-legot, värikkäät kuvakirjat (erityisesti Maisa, Aino, Tomppa), Plaston leluautot (kotimaisia ja kestäviä). Toivottavasti näistä on jotain apua!

Mä teetin 1v lahjaksi kummipojalle ""pelipaidan"". Eli ostin valkoisen 86cm t-paidan (H&M, 2e) ja kävin teettämässä selkään sukunimen ja ison ykkösen. Hihaan laitettiin vielä pojan nimi ja 1v -teksti. Painatus maksoi 21e (selkäpainatus 15e ja hiha 6e). Jos löydän niin ostan tähän vielä jotkut kivat lenkkarit lisäksi mutta mielestäni tuo paitakin jo riittää. Ompahan jotain mitä voi säilyttää aikuisiälle =)

Lahja sopii mielestäni myös 2v lahjaksi, noin pieniä paitoja harvoin on missään painatuspaikassa valmiiksi joten siksi ostin paidan itse.

Meidän poika sai 1v lahjaksi niin paljon kirjoja, leluja ja astioita joten on kiva antaa lahjaksi myös jotain ""omaperäistä"". Kauan lahjaani mietinkin kun ei tullut kun noi lelut ja kirjat mieleen =)

Minulla on myös kummipoika joka täyttää 2-v kesällä. Ajattelin jotain plaston leluja, jotain isompaa. Pojalla on kyllä jo niin paljon leluja ja kirjoja, että voi vielä mennä sormi suuhun lahjan valinnassa.
Suojelusenkelitaulukin on vielä pahasti kesken, ettei kerkiä synntäreille valmistua.
Ehkä kysyn pojan äidiltä vinkkejä.

Yhteistyössä