Poika oli niin ihanan rauhallinen, kuin pieni enkeli. Ajattelin että täytyy olla tyyntä myrskyn edellä ja niin se olikin. Pari päivää sitten alkoi hirmu kiukuttelu ja mitään ei uskota. Eilen vähän pelästyin ku poika oli hieman aggressiivinen, olin vessassa ja poika tuli siihen vessan ovea laittaa kiinni ja auki, edestakaisin sitä ovea heilutti ja alkoi hakkaa käsillään ovea huudon kera
. Hirmu raivo huokui pojasta
. Lelut lentää ja hieman päänhakkaamista seinään raivotilanteissa taas alkanut.
Syöminen ei onnistu, menee pelleilyksi ja sitten ei syödäkään vaan ootetaan seuraavaan ateriaan. Mihin mun kiltti pieni enkelipoika hävisi?? Onko tämä taas kerran uhmaa.. Kertokaa teidän lapsien uhmasta, miten käyttäytyy ja miten olette selvineet lapsen kiukuista. Laittakaa lapsen ikä vielä mukaan... Oma poikani on reilu 2v. :xmas:
Syöminen ei onnistu, menee pelleilyksi ja sitten ei syödäkään vaan ootetaan seuraavaan ateriaan. Mihin mun kiltti pieni enkelipoika hävisi?? Onko tämä taas kerran uhmaa.. Kertokaa teidän lapsien uhmasta, miten käyttäytyy ja miten olette selvineet lapsen kiukuista. Laittakaa lapsen ikä vielä mukaan... Oma poikani on reilu 2v. :xmas: