2 vuotiaan yölliset kohtaukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää!

Vieras
Että ottaa taas ja pahasti. TYttö on viimeiset 2 viikkoa öisin herännyt, itkee, vaihtaa paikkaan esim jalkopäähän valuu sängystä alas jne. Missään ei ole hyvä olla ja tätä itkunaa ja vinkunaa kestää noin pari tuntia.

Hermot tossa menee, nytkin valvottiin yöllä ja kuudelta tyttö herättää itkulla ja kitinällä että alas heti ´

Olen kokeillu laittaa omaan sänkyynsä kun tulee, eka kerta yössä onnistuu, toisella kerralla ei onnistunut joten jätin tytön meidän sänkyyn

Mitä mä teen, en mä tätä jaksa

Mä veikkaan painajaisia, meillä 2v poika tehnyt aivan samaa jo noin kk ajan. Tai siis herää huutamaan, mutta nukahtaa suht nopeesti uudestaan, joten päästään helpolla, koska nukahtaa tosiaan heti kun kuulee äitin tai iskän äänen lohduttamassa. Onko sulla puolisoa, jonka kansssa voisit vuorotella yövalvomisien kanssa? Että esim. joka toinen yö toinen teistä nukkuis eri huoneessa, ja näin saisi koko yön nukuttua?

ei onnistu :( mies kolmivuoro työssä, lasten hoito ja valvomiset mun juttu , ainoo mitä voin tehdä on tiistaina lasten mentyä tarhaan jättäytyä kuntoutuksesta veke ja jäädä kotiin nukkumaan.
Meillä tyttö ei rauhoitu, hän voi alkaa jopa huutaa siitä jos mä tulen sänkyyn. tai toisaalta rauhoittuu siitä. meillä ei silitykset auta mitkä normisti auttais.

Alan olla väsynyt vain tähän tilanteeseen

Meilläkään poikaa ei saa silittää tms. :) En tarkoita puuttua, mut pakkohan sitä on joskus vaihtaa "valvojaa" jos ei ikinä nukuta, eikö? ethän sinä muuten jaksa *hali*

Tota hammasjuttua en muuten ole edes ajatellu :O sitähän se tietty täälläki on! Toivottavasti, niin olis ainaki pikaisesti ohimenevää :) :)

Alkuperäinen kirjoittaja sirkku:
Meilläkään poikaa ei saa silittää tms. :) En tarkoita puuttua, mut pakkohan sitä on joskus vaihtaa "valvojaa" jos ei ikinä nukuta, eikö? ethän sinä muuten jaksa *hali*

Tota hammasjuttua en muuten ole edes ajatellu :O sitähän se tietty täälläki on! Toivottavasti, niin olis ainaki pikaisesti ohimenevää :) :)

Mäkään en ajatellu koko hammasjuttua, ennen kuin ystävä siitä mainitsi ;)
Meillä poika huusi välillä isoon ääneen yöllä mulle, että: "EI HYVÄÄ YÖTÄ!!!", kun toivottelin hälle vaan hyvää yötä. Se oli jo vähän koomistakin :whistle:

Voisiko kuule olla kasvukipuja jaloissa? Meillä on molemmilla lapsilla alkanut tuossa hieman alle 2v ihmeelliset huudot iltayöstä ja ovat tuskaisina pyörineet rauhattomasti ympäri sänkyä. Esikoinen oppi puhumaan niin pienenä, että osasi nimetä syynkin: jalkoihin sattuu. Tuohon tilaan auttaa, kun hieroo ronskilla kädellä (ei siis hipellä liian hiljaa tai vain silittele) erityisesti polvia ja sääriä. Sitten jalkaa lämpimät villasukat ja peiton alle lämpimään. Minuutin hieromisella saa loppuyön rauhan -> suosittelen siis lämpimästi :D

Alkuperäinen kirjoittaja ff:
meillä oli varmaan noita, mutta rauhottu ku otettiin viereen loppuyöks. katkes se itku ku seinään ku pääsi väliin, omaan sänkyyn ei rauhoittunut..

tyttö tulee meidän viereen nukkumaan, ekan kerran kun tulee sängystään niin saan hänet takas omaan sänkyyn, tokalla kerralla en enää saa vaan alkaa se itku ja se kestää vaikka olis meidän vieressä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
meillä oli varmaan noita, mutta rauhottu ku otettiin viereen loppuyöks. katkes se itku ku seinään ku pääsi väliin, omaan sänkyyn ei rauhoittunut..

tyttö tulee meidän viereen nukkumaan, ekan kerran kun tulee sängystään niin saan hänet takas omaan sänkyyn, tokalla kerralla en enää saa vaan alkaa se itku ja se kestää vaikka olis meidän vieressä

sit mä "päättelisin" et voi vaikka koskea johonki, oman karjujan kohdalla arvelin että tuskin koskee ainakaan mihinkään ku viereen heti hiljeni. no toivottavasti syy löytyy ja pääsette vaivasta eroon. kurkkaappa se pylly tosiaan ens yönä taskulampun kanssa, oon kuullu et madot ois ollu unettomien öiden syytä parissa tapauksessa.

Yhteistyössä