2-vuotias herää joka aamuyö klo 03-04 välillä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äippä

Vieras
Elikkä meidän kaksivuotias poika on nyt reilun viikon herännyt jokaikinen aamuvyö viimeistään 04.00, eikä saa enää unen päästä millään kiinni. Olen vienyt takaisin sänkyyn, ottanut viereen ja silitellyt, mutta poikaa ei vain nukuta!!! Istuu ja ihmettelee siinä sängyllä, tai lähtee käppäilemään hämärään asuntoon. saattaa olla hereillä lähes kuuteen, sitten nukahtaa ehkä tunniksi.
Onkohan tämä merkki siitä, että päiväunet pitäisi jättää pois??Mitä olette mieltä?
Vai mistä tällainen aamuyön kukkuminen vois johtua?

Poika nukkuu päivällä max kaksi tuntia, siis joka kerta pitää herättää päikkäreiltä, kun nukkuis varmaan yli kolmekkin tuntia. Mutta ei olla annettu nukkua kun tuon kaksi tuntia. Välillä nukahtaa päikkäreillle ihan suht hyvin, toisinaan ei malttais millään käydä nukkumaan.

Niin, ja illalla käy nukkumaan 20.30-21

Meillä on myös moisia kausia, ja ei ole päikkäreitä nukkunut aikoihin. Oli kiva kun itse piti lähteä valmistautumaan töihin 5.30 niin kyllä se lapsi sillon nukku. Meillä tyttö tulee viereen ja pyörii siinä muutaman tunnin, ei onneksi lähde muualle että itse voi yrittää nukkua.

Meillä sama homma.
Päikkäreitä emme kuitenkaan voi jättää pois tai poika nukahtaa jo kuudelta "yöunillle".Toinen vaihtoehto on että jaksaa valvoa iltaan asti mutta ei yöllä nuku senkään vertaa kun on ihan yliväsynyt.
Toivottavsti tämä on vain pian ohi menevä vaihe.

meil poika samanlainen, mut oli vaan vuoden ikäinen. olin siis kotona ja mentiin nukkuun pojan kanssa vasta kymmeneltä niin sit nukku aamuun asti, mut jos laitto jo 9 nukkuun niin heräs aina kello neljä. nukkuin silloin 2-3 tunnin päikkärit ja niit ei voinu vähentää ja ei ollu iltaisin oikeesti ees väsyny.

Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Meillä sama homma.
Päikkäreitä emme kuitenkaan voi jättää pois tai poika nukahtaa jo kuudelta "yöunillle".Toinen vaihtoehto on että jaksaa valvoa iltaan asti mutta ei yöllä nuku senkään vertaa kun on ihan yliväsynyt.
Toivottavsti tämä on vain pian ohi menevä vaihe.

meillä menee kaikki kolme 18.00 yö unille ja herää n.7.00 lapset 2v,6kk 3v10kk ja 5v ei oo tuo nuorin nukkunut päikkäreitä enään vuoteen

Yhteistyössä