2-vuotis neuvola kuulumiset

lumihiutale82

Aktiivinen jäsen
17.08.2006
3 088
0
36
tänään käytiin ja poika oli puolessa vuodessa hurahtanut 7,5cm eli nyt pituutta oli 88,5cm ja painoa oli 14kg400g.

minkäs kokoisia muita kaksi vuotiaita?

meillä esikoinen 2-vuotiaana 89,5cm ja painanu saman verran kuin kuopuskin nyt

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
2-vuotisneuvola? Meil oli 1½-vuotiaana ja seuraavan kerran vasta 2½-vuotiaana :o. Viimeksi oli pojan mitat 13,5 kg ja 86,5 cm.

meillä oli myös 1½-vuotiaana ja nyt 2-vuotiaana seuraava onkin sitten vasta 3-vuotiaana kun kaikki oli kunnossa =)

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
2-vuotisneuvola? Meil oli 1½-vuotiaana ja seuraavan kerran vasta 2½-vuotiaana :o. Viimeksi oli pojan mitat 13,5 kg ja 86,5 cm.

meillä oli myös 1½-vuotiaana ja nyt 2-vuotiaana seuraava onkin sitten vasta 3-vuotiaana kun kaikki oli kunnossa =)

Täällä päin Suomenmaata menee mun käsittääkseni niin, että neuvoloita on 1½v., 2½v., 4v. - ja voiko olla, että sit vasta kouluunmenotarkastus?!

Täällä päin Suomenmaata menee mun käsittääkseni niin, että neuvoloita on 1½v., 2½v., 4v. - ja voiko olla, että sit vasta kouluunmenotarkastus?!

kyllä mun mielestä 5v neuvola on joka kunnassa..!

Alkuperäinen kirjoittaja miisku:

kyllä mun mielestä 5v neuvola on joka kunnassa..!

Toivotaan, että on. Paitsi meil on kyl ihan kelvoton th - nytkin 1½-vuotisneuvola oli ihan yhtä tyhjän kanssa, ei katsonut oikeastaan mitään (eikä myöskään lääkäri) niistä asioista, mitä olen kuullut tuossa tarkastuksessa katsottavan. Mur.

Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Meillä poika 11½kk
Pituus 88 cm
Paino 11,9 kg
Nuo mitat lääkärin ottamat (astmakontrollissa). 2v neuvola meillä vasta kun poika on 13kk ikäinen. (Ei ollut aikaisemmin vapaita aikoja).

2-vuotisneuvola kun poika on 1v. 1kk? Nyt meni ohi...

Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Meillä poika 11½kk
Pituus 88 cm
Paino 11,9 kg
Nuo mitat lääkärin ottamat (astmakontrollissa). 2v neuvola meillä vasta kun poika on 13kk ikäinen. (Ei ollut aikaisemmin vapaita aikoja).

Ihan hyvä muuten mut jos aika on kun ikää 13kk, ollaan aikas lailla ajoissa :laugh:

Yhteistyössä