20 mamun lauma hyökkäsi tyttöjen kimppuun Turussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Seurauksena ei ole ulkonaliikkumiskielto vaan valkopako. Suomalaiset joutuvat muuttamaan aluille joilla ei ole neekereitä tai arabeja. Ilmiö on tapahtunut kaikissa muissa kehitysmaamaahanmuutosta kärsivissä maissa, eikä Suomessa ole sen parempaa ratkaisua tarjolla. Asuntojen hinnat tulevat laskemaan alueilla, joihin maahanmuuttajien ensimmäinen aalto osuu.
Tilastojen ja selvitysten mukaan Helsingissä on jo useita alueita, joissa pako on ollut jo vuosia käynnissä. Onneksi ehkä jonain päivänä valmistuvan länsimetron myötä myös Espoo saa osansa tästäkin hauskuudesta.

tämän minäkin muistan. :cautious:
Päätön, oletko sä aina kotona? Etkö vieläkään aloittanut työt ;). Onhan sekin työ, muista täällä kaiken ja olla palstalla 24/7 tai sellainen harrastus mistä yhteiskunta maksaa :D.
Muistat väärin, silloin sanoin että suomalaiset ovat rasiistisiä kaikille ilman syytä mutta eivät kaikki samanlaisia ole. Mutta osa elää edelleen tyhmien stereotyyppien kanssa, mutta muuta syytä en keksi kun ne on ne ihmiset jotka makaa vain kotona.
Muslimeista on todellinen ongelma ihan joka paikassa, vaikka höh tunnen muutama ihan mukavaa muslimia, silti heidän kultuuri ei vaan ihan tänne käy, ne eivät pärjää täällä.

millos mä ilman hommia olen ollu.:eek:
luulet tekeväsi töitä kun olet miehen lompakolla koko ajan. ;)
Miten voi olla lompakolla. Olenko joku kana joka istuu lompakon päällä ja luule sieltä tulee vähän enemmän, niin kuin kana joka istu munan päällä? :)
Miehen lompakko on nyt toooosi kaukana, mutta voin mä toki kokeilla laittaa hänen ja mun kortit pers alle. Tuleeko sitten sieltä paljon rahaa? Jos noin käy aina lopetan työt kyllä :D. Istuin vain korteilla ja lompakoilla, pitääkö olla juuri miehen lompakko? Käykö mitä tahansa merkki?

Miten voi olla lompakolla. Olenko joku kana joka istuu lompakon päällä ja luule sieltä tulee vähän enemmän, niin kuin kana joka istu munan päällä? :)
Miehen lompakko on nyt toooosi kaukana, mutta voin mä toki kokeilla laittaa hänen ja mun kortit pers alle. Tuleeko sitten sieltä paljon rahaa? Jos noin käy aina lopetan työt kyllä :D. Istuin vain korteilla ja lompakoilla, pitääkö olla juuri miehen lompakko? Käykö mitä tahansa merkki?

Ei milannna. Tuo on hautomista.

Voit sä toki sitäkin niille rahoille tehdä. summa kasvaa kun ei tarvi itse sit kun nauttia ja odotella istuen. Muun ajan käyttääkin vain shoppailuun.

Ei milannna. Tuo on hautomista.

Voit sä toki sitäkin niille rahoille tehdä. summa kasvaa kun ei tarvi itse sit kun nauttia ja odotella istuen. Muun ajan käyttääkin vain shoppailuun.

Nouuuu ja mä ymmärsin rahaa tulee enemmän kun vaikka istut lompakon päällä :(. Höh, taasko uskosin palstalaisille ja luulin jo että työt ei kannata, pelkästään istumisesta saa vaikka ja mitä aikaiseksi.

No kerrankin täytyy puolustaa Milanaa. Ottaisin riemusta kiljuen Suomeen vaikka 2 virolaista jos sillä saisi häädettyä yhden muslimin/somalin.

• Tykkää
Reactions: AivanSama