20-vuotias K-24 baariin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sadfasdf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sadfasdf

Vieras
Pääseeköhän 20-vuotias K-24 baariin?

Itse olen 20-vuotias ja mieheni 27-vuotias. Mieheni kaverit ovat myös samaa ikäluokkaa hänen kanssaan. Ikäni on muodostunut ongelmaksi, ainakin illanviettojen suhteen. Mieheni tai hänen kaverinsa eivät koskaan halua baaristelemaan perus Onneloihin tai muihinkaan K-18 paikkoihin juuri sen takia, koska inhoavat liian teinimäistä meininkiä. Tai oikeastaan miehelleni kyllä kävisivät nuo k-18 paikatkin, mutta hänen kaverinsa ovat aina ehdottoman ein kannalla.

Mitenhän on, pääsisinköhän minä sitten nuihin K-24 paikkoihin? Ikinä en ole edes yrittänyt, mutta tunnen oloni ulkopuoliseksi kun joudun jättäytymään pois moisista iltamista (joita kyllä melko harvoin on, mutta on kuitenkin).

Kerrankin menin mieheni kanssa hänen kaverinsa tupareihin ja kun tehtiin lähtöä baariin, päättivät nämä mennä juurikin K-24 baariin. Nooh, minä lähdin sitten yksin bussilla kotiin. Harmitti =(

Baariin voi myös soittaa etukäteen ja sopia, että tietty henkilö pääsee nimellä vaikka ikä ei riitä (täysi-ikäinen on oltava). Yleensä jostain erikoissyystä (työpaikan pikkujoulut, jonkun synttärit tms.)
Siis useita päiviä etukäteen.
Pubeissa ei juuri välitetä vaikka oisit alle rajan kunhan on 18

Näin täällä meidän pikkukaupungissa. Isommissa on enemmän porukkaa ja enemmän varaa valita asiakkaita, siellä voi olla vaikeampaa.
Itse olen 26 nyt ja ymmärrän hyvin, etteivät jaksa just 18 täyttäneiden kanssa bilettää. Ei nelikymppisetkään minua jaksa.

Voisinhan tietysti soittaa kyseiseen yökerhoon, missä mieheni ja hänen kaverinsa ovat ja tiedustella ikärajasäännöksiä tarkemmin. Kello on kuitenkin nyt jo niin paljon, että ehkä en sitä tänään kuitenkaan tee.

Baarikäyttäytymiseni on kuitenkin aina hyvin asiallinen. Vaikka eipä se tätä asiaa miksikään muuta, että ikäni on mitä on.
Ehkä sitä on vain vanhennuttava suosiolla

[QUOTE="alkup.";27495935]Asumme Helsingissä, joten Helsingin baareista on kyse. En vain tiedä että kuinka tarkkoja ikärajojen kanssa ovat.[/QUOTE]

Aika tarkkaa voi olla. Eikä sinne nyt yöllä soitella vaan päiväsaikaan!

Et pääse! Ei niitä ikärajoja ole vitsillä laitettu vaan ihan tarkoituksella halutaan rajata teinit pois, ja se koskee myös sinua vaikka kuinka kaverisi olisi "yli-ikäisiä".
Ruoka ravintolat on eriasia, niihin voi päästä ryhmän mukana vaikka ei olisi edes täysi-ikäinen.

[QUOTE="alkup.";27495964]Mutta alappa sitten aina laittautumaan viimisen päälle ja käy ovella kääntymässä takaisin kotiin :)[/QUOTE]

Et voi mitenkään mennä omien kavereiden kanssa tai KÄÄK yksin baariin johon pääset sisälle? :D

Ja millainen poikaystävä hylkää sinut kesken kivan tupari-illan?
Tai jos lähdette ulos yhdessä ja sinä et pääsekään baariin ikäsi takia? Jos ne kaverit ei haluu baariin mihin sinäkin pääset niin sitten ei lähde poikaystäväkään. Eri asia sitten kun ovat pelkästään kaveriporukalla liikkeellä tai sinä löydät omia kavereita seuraksi.

Aika outoa tää on nyt kun tarkemmin miettii.

Ja millainen poikaystävä hylkää sinut kesken kivan tupari-illan?
Tai jos lähdette ulos yhdessä ja sinä et pääsekään baariin ikäsi takia? Jos ne kaverit ei haluu baariin mihin sinäkin pääset niin sitten ei lähde poikaystäväkään. Eri asia sitten kun ovat pelkästään kaveriporukalla liikkeellä tai sinä löydät omia kavereita seuraksi.

Aika outoa tää on nyt kun tarkemmin miettii.

Minä itse hänet sinne baariin patistin. En halunnut pilata kivaa tupari-iltaa raahamalla häntä kotiin kesken kaiken. =)

[QUOTE="alkup.";27496006]Minä itse hänet sinne baariin patistin. En halunnut pilata kivaa tupari-iltaa raahamalla häntä kotiin kesken kaiken. =)[/QUOTE]

Miksette menneet yhdessä jonnekin minne kumpikin pääsette?
On tosi outoa, että jos yhdessä ollaan liikenteessä niin ei voi tuon vertaa joustaa. Oliko vaihtoehdot oikeasti ne, että joko sinä menet yksin kotiin tai menette yhdessä kotiin, mutta yhdessä ette voineet mennä baariin?

Yhteistyössä