20-vuotias tyttäreni seurustelee 33-vuotiaan miehen kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen ihan kauhuissani. Mitä oikein teen? Mies on satavarmasti kuitenkin joku hyväksikäyttäjä. Ellei jopa pedofiili. Kyllähän se tiedetään, mitä noin vanha mies haluaa 20-vuotiaalta tytöltä. Kyse ei tasan ole rakkaudesta. Miten 20-vuotias voisi olla kypsä suhteeseen aikuisen miehen kanssa? Eihän heillä voi olla edes mitään yhteistä, kun ovat niin eri elämänvaiheessa.

Miten voin puuttua tuohon? Tyttö on kuitenkin täysi-ikäinen.

Olen ihan kauhuissani. Mitä oikein teen? Mies on satavarmasti kuitenkin joku hyväksikäyttäjä. Ellei jopa pedofiili. Kyllähän se tiedetään, mitä noin vanha mies haluaa 20-vuotiaalta tytöltä. Kyse ei tasan ole rakkaudesta. Miten 20-vuotias voisi olla kypsä suhteeseen aikuisen miehen kanssa? Eihän heillä voi olla edes mitään yhteistä, kun ovat niin eri elämänvaiheessa.

Miten voin puuttua tuohon? Tyttö on kuitenkin täysi-ikäinen.

Ja tämäkö sinulle kuuluu pätkän vertaa.

Ootko ylipäätään varma että kyseessä on mikään vakava suhde? Joka tapauksessa eihän toi nyt mikään kovin iso ikäero ole. Henkinen kypsyys ja nimeen omaan itse mainitsemas elämäntilanne on oleellisempaa. Eri asia jos mies on naimisissa tai sillä on vaikka liuta lapsia. 20-35 -vuotiaat voi hyvinkin olla aika samanlaisessa elämäntilanteessa. Ja ole huoleti, jos kyseessä on pedofiili niin ei hän sun lapselle mitään pahaa todennäkösesti tee. Pedofiilithan pitää täysikäsiä ihan liian vanhoina. Eli en ymmärrä koko ongelmaa.

Yhteistyössä