Aamupäivää!
Töihin menosta on ollut puhetta..Minua ahdistaa koko aihe niin paljon, etten halua edes ajatella koko hommaa, menee loppu ä-loma pilalle kun murehdin

Pakko olisi jonkun sortin töitä alkaa miettiä, kun kotihoidontuella ei oikeasti kyllä elä. Miehen palkka on sen verran pieni, ja menot ihan kiitettävät tällä kokoonpanolla :headwall: :headwall:
Ihania käsitöitä osaatte tehdä, minusta olisi ihana näprätä kaikenlaista, mutta taito ei pitkälle riitä ja aika vielä vähemmän. No, katsotaan, kunhan näitä lapsosia saa edes kouluikään, niin ehkä sitten..Tai sitten ei
No, olenhan minäkin sen verran, että välillä innostun neulomaan ihan urakalla, tosin aika rajoittunutta on se mitä osaan. Nyt on ollut hirveä vimma neuloa pipoja/hattuja lapsille ja puolelle suvulle

Ei ainakaan pipot käy vähiin, tytöllekkin olen tehnyt jo ties kuinka monta, puuvillaisia on pitänyt nyt suoltaa, pitäähän niitä kevät ja kesähattuja olla, ja joka väriä
Hampaita saaneen vauvan imetyksestä joku (anteeksi taas tämä huono muisti :ashamed: ) kysyi, minähän olen imettänyt reilun vuoden edellisiä, joten niitä hampaita on tullut, ennemmin tai myöhemmin vauvalle. Meillä kumpikin puraisi pari kertaa, mutta hyvin pian lopetti, kun huomasi, että tissi lähtee samantien, eikä tule takaisin enää heti. Sen verran ahneita maidon perään olleet, että hoksasivat olla purematta, kun tissin otti heti pois ja sanoin totisella naamalla "ei pure"! Kipeää se kyllä tekee kun narskauttaa :x
Jaahas, kaipa sitä pitäisi jatkaa touhuja (=siis loputonta siivoamista) |O