Päivää palstalle
Tänään meillä Juho tosiaan sen 6kk :heart: Synttärisankari vetelee pihalla unia, uhkaavasti näyttää siltä, että saattas vaikka alkaa satamaan, pitää tähystellä ja viiä sitten poju sateen suojaan jos satamaan alkaa.
Niinukka, kiitti turvaistuin vastauksesta, täytyy siis ensiks meijänkii vilkasta tuota ohjekirjaa.
Ihan vielä me ei sitä varmaan laiteta, josko parin viikon päästä sitten.
Hipkukka, kiva kun teilläkin on hokattu ryömimisen jalo taito, on sitä vaan niin ihanaa seurata kun lapsi kehittyy.
Meillä poju menee jo niin kovaa eteenpäin, että ei perässä meinaa pysyä :heart:
Mies sanookin että Juho menee stetsaamalla eteenpäin, on jotain ryömimisen ja konttaamisen sekotusta tuo pojan meno.. stetsaaminen oli kai joku armeijatermi semmoselle menolle, mä noista armeijajutuista mitään tiiä :ashamed:
Mitäs mun piti, ainiin
Rontti, siitä liberokerhosa, yks merkki on 50 pistettä joten ne 30 merkkiäsi oli luonnollisesti siis 1500 pistettä, kerhossa on tavaraa tosi vähän...
Libero leikkimatto 800 pistettä
Libero peili 1000 pistettä
Libero sängynpäädynpehmuste 1000 pistettä
ja viimosena CD 1100 pistettä
Mun mielestä aika köyhä valikoima... :/
Meillä on yöt onneks rauhottunu tosi paljon, Juho kyllä öisin liikkuu sängyssä paljonkin, mutta nukkuu myös hyvin. Jos kääntyy mahalleen, nukkuu joko mahallaan tai kääntyy itse takasin selälleen. Tuttia joskus etsii öisin itse jos on päässyt tutti pakoon, sitten saattaakin poju olla niin että pää onkin jalkopäässä, mutta tutti on löytynyt taas suuhun.
Mä olen saanut monesti nukkua täydet unet, toki mä herään välillä Juhon ähräämiseen ja saatan vilkasta että kaikki on ok, mutta jotenkin vaan on huomattavasti pirteempi olo kun ei tarvi olla alvariinsa tuttia ettimässä pojulle suuhun.
Pitiköhän mun muuta.. :/

:saint:
Juho kiittää onnitteluista ja lähettää samalla paljon onnea morsianehdokkaalle, eli paljon onnea
Saralle!!