Yökukkuja täällä taas pitkäst aikaa. Mulla menikin ihan tovi lukiessa näit juttuja, ja vieläkin on kesken luvut, mut oli vaan pakko välissä kirjoittaa kun viel johonki muistaa kommentoida

Meil ollu elämä yhtä hulinata, et en ole ehtinyt täällä taas pyöriä...koko kone on ollut useita päiviä ihan kiinni...hyvä välillä niinkin

Mäkin tein eilen ihania ja edullisia kirppis löytöjä...lastenvaatteita, pelejä, sisustusjuttui...jne

On se niin ihanaa kun jotain mieleistä edullisesti löytää
Ihania teil tuutis ja rontti noi ompelukset =) Mä olen joskus ommellut vastaavia enkeleitä joululahjoiksi. Ne oli kivoja =) Itellekin jätin niitä kaksi, mutta nekin ovat jo meiltä muuttaneet...

pitäis varmaan lainata se kirja taas ja itellekkin tekaista...

Ja noi nallet yms muutkin ois kivoi, mut ensin nää muut hommat...nyt mulla on menos ompelut lapsille...jotain kesäistä heille
Töistä...mä jatkan todennäköisesti kotona...kotiäitinä, edelleen =) Ihan jees =)
Mun mielestä se on niin että vuoden kun on työttömänä ollut, niin silloin työllistetään, MUTTA sieltähän voidaan tarjota sulle aiemminkin jomuutakin työtä kun sitä työllistämistuki-työtä...esim. olet siivooja ja haet siivoustyötä, ja joku firma ettii siivoojaa, niin silloinhan ne työkkärist ilmoittaa sulle et nyt ois tommonen...kovin monesti eivät kattele jos kieltäydyt töistä, mutta siis todellakin kantsii sanella sinne työkkäriin ehdot millä lähtee liikkeelle...esim. et en alle kuukauden töihin...niinkuin niinukka olikin ilmoittanut.
Tsemppiä niinukalle...iso päätös...
Noista pupumerkeistä...eiks niis ole sit viel sellanen että saat kerätä niitä merkkejä vaan tiettyyn pistemäärään saakka...mikähän se pistemäärä oli? Ja oliks se puolitoistavuotiaaseen saakka?
Hmh...paljon ois kommentoitavaa vieläkin, mutta ehkä pitää jo luovuttaa...jos viimesellä rontille pikaiset yv:t sais aikaiseksi ja sit nukkumaan....
:wave: