Rosis, onneksi olit miehen kanssa etkä yksin. Mä en kestä nyt raskausaikana yhtään sovituskoppeja kun ne valot on tosiaan niin kauheat ja varsinkin pehva näyttää niin kauhealta ja muhkuraiselta

Lindexillä on kyllä hyvä valikoima noita liivejä.
ja siis teillähän on ollut oikein kunnon shoppailupäivä, onko nyt jo tosi kärsimätön olo kun tietää että kaikki on valmiina ja vauva saisi tulla milloin vaan??
Mulla ei vielä ole turvotusta mutta eiköhän sitä kohta tule ihan normaalioloissakin, viikkoja kuitenkin takana vasta suht vähän. Eilen siellä häissä oli muuten joku muukin raskaanaoleva, näytti niin pieneltä että arvelin hänen olevan ehkä 5. kuulla, mutta kuulin kun kertoi jollekin että la on joulukuussa! silloin tunsin itseni kyllä hieman valaaksi vaikka en niin iso olekaan :/ ja kyllähän näillä viikoilla alkaa kasvaa aika vauhdilla vaikka aiemmin olisi pienikin joten ehkäpä kuukauden päästä hänkin näyttäisi jo ihan erilaiselta.
HUomenna pitäisi viedä auto aamulla huoltoon, ei yhtään nappaisi ja kun on niin aikaisin niin ei mikään paikka ole edes auki että voisi odottaessa käydä..tuskin heidän oma kahvionsakaan on. ja muutenkin pitäisi mennä toimistolle parina päivänä joten täytyy kaivaa vanhat farkut kaapista ja laittaa pitkä äitiystoppi joka peittää sen että eivät mahdu yhtään kiinni. Kun nuo äitiyshousut (2kpl erilaisia) painavat nyt niin pahasti että en pysty istumaan niillä kun alkaa heti supistamaan

ja muute kiinnimenevät housut ovat jo vähän liian kevyitä.
Onko teillä muilla raskausaikana iho kuivunut? vatsaa ja jalkoja rasvaan säännöllisesti mutta käsivarret ovat ihan rutikuivat ja hilseilevät (joo, pitää siis ruveta niitäkin rasvaamaan) mutta ei mulla ole koskaan ennen tällaista ollut. Ja elohiiri on taas ollut silmässä jo 3 päivää, lähinnä silloin jos olen koneen ääressä, eli haittaa työntekoa mutta ei juuri muuten.
ja kyllä se pitää jo uskoa että syksy tuli. Tänään on ollut aivan ihana syyspäivä =)
JB, toivotaan että on enneuni, eikös toisen synnytys ole yleensä nopeampi

ja kyllä varmasti näytät taas tosi kuumalta pakkaukselta kun synnytys on ohi, voidaan vaikka perustaa suomen kuumimmat mammat-kerho

rv28+2