M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mä vaan:Elikkä 24 vuotiaat pojat, minkä kokoisia teillä on? Mun mies on 24v ja 17cm.
Alkuperäinen kirjoittaja mitalla väliä:Alkuperäinen kirjoittaja Mä vaan:Elikkä 24 vuotiaat pojat, minkä kokoisia teillä on? Mun mies on 24v ja 17cm.
Typerää, ei mitalla väliä vaan miten sitä heiluttaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no on:Alkuperäinen kirjoittaja mitalla väliä:Alkuperäinen kirjoittaja Mä vaan:Elikkä 24 vuotiaat pojat, minkä kokoisia teillä on? Mun mies on 24v ja 17cm.
No kyllä sillä vaan on väliä, ei niitä heilutustapojakaan paljon ole.
Alkuperäinen kirjoittaja ei ole:Pitkällä voi tulla nopiasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Mun mies on jo 46 eikä sitä olla ees mitattu koskaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mitalla väliä:Alkuperäinen kirjoittaja Mä vaan:Elikkä 24 vuotiaat pojat, minkä kokoisia teillä on? Mun mies on 24v ja 17cm.
Alkuperäinen kirjoittaja ei ole:Alkuperäinen kirjoittaja no on:Alkuperäinen kirjoittaja mitalla väliä:Alkuperäinen kirjoittaja Mä vaan:Elikkä 24 vuotiaat pojat, minkä kokoisia teillä on? Mun mies on 24v ja 17cm.
No kyllä sillä vaan on väliä, ei niitä heilutustapojakaan paljon ole.
Juu väärässä olet. Pitkällä voi tulla nopiasti.
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Mun poika 14v ja on jo 188 cm. Siis koko poika, sen pituutta en luojan kiitos tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja siksi ex:Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Mun mies on jo 46 eikä sitä olla ees mitattu koskaan![]()
Kyllä mä sen kanssa mittasin, joskus... ja se oli vaa 13 cm...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:jostain olen lukenut että suomalaisten miesten keskipituus on 13,5. Ja kyllähän se riippuu siitä miten sen mittaa!